S.W.A.T. Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Hoe komt het eigenlijk dat de Ballas in de missie Big Smoke in een gang car van grove street rijden terwijl de ballas een eigen gang car hebben? Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Volgens mij hadden ze die auto gestollen. En hadden ze die in een garage gestopt. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 15 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 (bewerkt) Oh ok bedankt.Oh ja nog een vraagje waarom hebben ze een voodoo gestolen. Bewerkt: 15 januari 2006 door gta-liefhebber Reageren
Dago58x Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Mischien Wouden ze Dat Voodo Ook Stelen Denk ik? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 (bewerkt) Oh ok bedankt.Oh ja nog een vraagje waarom hebben ze een voodoo gestolen. Ze hebben de Voodoo gestolen omdat het de gangcar van Vagos is. Omdat die 2 gangs ruzie hebben, stelen ze elkaar auto's nog wel eens of maken ze elkaar dood. Wel vaker gebeurt het in San Andreas dat de gangcars door elkaar heen worden gehaald . Bij mij gebeurt dat ook wel eens. Bewerkt: 15 januari 2006 door Ruurd31 Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 15 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 De Voodoo is de gangcar van de Vagos geloof ik. Wel vaker gebeurt het in San Andreas dat de gangcars door elkaar heen worden gehaald . Bij mij gebeurt dat ook wel eens. De Voodoo is van Grove Street en de Tornado die lijkt veel op de Voodoo is van de Vagos dus ik begrijp wel dat je je vergist. Reageren
gta 88 Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 ne volgens mij is de greenwood van de grovestreet want als je er met homies in gaat in die auto en je bots tegen een muur of zo zeggen ze soms men dis de familie car (kan niet zo engels) en de ballas en vogos hebben die ruzie met elkkaar/ maar in de laaste misies helpen ze elkaar toch ? Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 15 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 ne volgens mij is de greenwood van de grovestreet want als je er met homies in gaat in die auto en je bots tegen een muur of zo zeggen ze soms men dis de familie car (kan niet zo engels) en de ballas en vogos hebben die ruzie met elkkaar/ maar in de laaste misies helpen ze elkaar toch ? De Voodoo is ook van Grove street. Reageren
quinton Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 de savanna is ook van grove st Reageren
RobertSA Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Helpen de Vagos en de Ballas elkaar in de laatste missie:? Reageren
Eli R Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Misschien hadden ze te weinig geld om een hun eigen auto te kopen, en kochten ze de goedkoopste maar. Reageren
SWYV Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 mja R* hebben zo ingesteld, misschien roze voodoo mooie auto is voor R* Reageren
quinton Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Helpen de Vagos en de Ballas elkaar in de laatste missie:? ja, maar volgens mij horen die vagos en ballas niet echt meer bij een gang, ze geven alleen nog maar om drugs. Reageren
gta 88 Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 jawel ze geven heel veel voor hun gang en ze handelen drugs samen in het beging zijn het vijhanden van elkaar maar later vlogens mij niet meer en big smoke is volgens mij bijna de baas van de ballas en vogos dusse dan gaan ze samen werken en oja er zijn 3 karen waar de grove street in rijd greenwood vodoo savana weet ik niet zekker blade Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.