.Sharingan Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Helpen de Vagos en de Ballas elkaar in de laatste missie:? ja, maar volgens mij horen die vagos en ballas niet echt meer bij een gang, ze geven alleen nog maar om drugs. en ze zijn vergeten hun Gang kleding uit te doen ! Reageren
wiebje Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 en ze zijn vergeten hun gang kleding uitdoen...hoe bdoel je dat Reageren
gta 88 Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 warom dat die dat zegt omdat iemand zij zo van ze zijn geen egte gang meer en doen zij hij ja en ze zijn vergeten hun gang kleding uit te trekken Reageren
Fireman Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 Gang-auto's: Gr.Street: greenwood, savanna, voodoo Ballas: majestic, tahoma Vagos: oceanic, tornado, hermes Gehaald uit cargrp.dat dus het is waar, voor als jullie me niet zouden geloven Ik denk dat ze een voodoo gestolen hadden zoals al gezegd was. Reageren
wiebje Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 dat zal wel kloppe maar wel vaag want ik zie eigeluk wel vaker de ballas in een voodoo rijden Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Volgesn mij is de Voodoo niet van Gr. Street, want ik heb er al ballas mee zien rijden Het kan wel zijn dat de Voodoo van de beide gangs zijn, dat ze er alebei mee rijden Reageren
SilverDust Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 volgens mij heeft R* daar gewoon niet aangedacht toen ze de missie maakten misschien omdat het een begin missie was?? Gtaboooy Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Ik heb het nagechekt en zowel de vagos als de ballas rijden met een Voodoo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.