Jump to content

Fraps


Ricovk

Recommended Posts

Als je computer vast loopt, draaien er misschien teveel programma's tegelijk of is er iets met Fraps aan de hand. Maar het is wel bekend dat Fraps heel slecht is voor de prestaties van je computer, zodra het opneemt gaat ie veel langzamer. Dus het kan ook aan je videokaart liggen, dat die het niet meer aan kan.

Link to comment
Delen op andere websites

ik d8 dat het aan het beeld lag want op die Fraps website zeggen ze dat je je spel beeld op 640x480 moet instellen maar bij kan ie alleen op 640x480x16 of 640x480x32

En als ik dan op dat windows logo klik(naast rechter Ctrl en naast linker Alt) dan zegt ie unhandled....nogwat

en sluit ie gta vc :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt een hele slechte videokaart en/of een slechte processor.

Wat ik je aanraad is eerst een goeie videokaart te halen, tussen de 100 en 200 euro(meer mag ook, maar het hoeft niet), en dan kijken hoe-die loopt.

Link to comment
Delen op andere websites

ik d8 dat het aan het beeld lag want op die Fraps website zeggen ze dat je je spel beeld op 640x480 moet instellen maar bij kan ie alleen op 640x480x16 of 640x480x32

640x480 is de grote van het scherm. Wat er daarna staat betekend op hoeveel bit je videokaart draait. Hoe hoger de bit hoe betere filmpjes je krijgt. Alleen daarvoor moet je een best redelijke computer hebben.

Als je je PC toch een beetje snel wilt houden is het misschien het beste om 16 bit te gebruiken. Ik wou ook nog wel even een tip geven, probeer eerst alle programma's af te sluiten. MSN/Internet ect. heb dan alleen maar Fraps en Vice City draaien.

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet ook niet op de windowsknop duwen, want daarmee opent hij standaard het startmenu. FRAPS deed het bij mij altijd heel goed, en ik had ook niet zo'n goede PC:

256MB geheugen

64MB videogeheugen

30GB schijfruimte

1,8GHz processor

AMD Athlon XP

Gewoon volgensmij op F9 duwen voor beginnen met opnemen, en opnieuw voor beëindigen. Het kan ook zijn dat je teveel programma's aan hebt staan. Hoeveel pictogrammen staan er in dat hok rechtsonderin, want die kosten allemaal geheugen. Anders moet je eens Ctrl+Alt+Delete induwen, Taakbeheer, en dan naar processen, sluit zoveel mogelijk onnodige af, dat mag ook nog wel eens helpen. En met vloeken zal het trouwens niet zo snel overgaan...

Bewerkt: door Baffie
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...