EJanick Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 (bewerkt) Hallo iedereen op het GTA Forum, ik ben EJ en ik ben hier nog maar een korte tijd geregistreerd. Mischien denken jullie noob maar dat ben ik niet. Ik heb me geregistreerd op dit forum omdat ik dit een betrouwbaar forum vind en ik betrouwbare mensen wil. Mijn plan is. Compleet een mod te maken die GTA: Vice City veranderd in Den Haag en geheel GTA: San Andreas veranderd in Rotterdam. Wanneer jullie interreses hebben in 1 van deze projecten help me dan. Ik zou ook graag steun willen krijgen van het GTAForum, als jullie mij ook kunnen helpen alvast bedankt. Ik heb zelf al wat plattegronden klaar. Ik zoek voornamelijk mensen die in de buurt wonen in Den Haag en in Rotterdam. Als dit project zou werken en ik geloof er zelf ook zou ik nog een paar vervolgen willen maken. Ik wil een heel betrouwbaar team, al denk je iets voor ons te kunnen doen zeg het meteen, iedereen is welkom. Alvast hartelijk dank!! Bewerkt: 15 januari 2006 door EJanick Reageren
gangster28 Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Wat kun je zelf allemaal al? Reageren
EJanick Geplaatst: 15 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Genoeg, maar het moet een groot project worden en als ik het goed wil doen en dan nog eens in mijn eentje ben ik 5 jaar bezig snap je. Reageren
burpicane Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 'Genoeg' is niet een antwoord waar mensen iets mee kunnen. Als je een team wilt zou ik tenminste toch duidelijk willen weten wat jij kan Reageren
gangster28 Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Wat is ''genoeg'' en nog iets laat eens wat zien want dan zijn er denk ook meer geinteresseerd en willen dan ook wel gaan helpen. Reageren
EJanick Geplaatst: 15 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 (bewerkt) Ik begrijp wat je bedoelt. K heb zelf al eens een test gedaan om te kijken of ik zelf zow project wel aankon, ik heb er heel kritisch naar gekeken en vond het zelf goed. Ik heb al van alles gedaan, zoals voertuigen bewerken, gebouwen, enz enz ook heb ik complete nieuwe stukken die ik zelf heb gemaakt aan vice city toegevoegd. Ook heb ik in san andreas de erasmusbrug al na gemaakt:P. In ieder geval ik heb al complete plannen klaar. Binnenkort komt (Binnen deze maand) er een officiele website waar mensen die meer willen weten opkunnen kijken. Waarschijnlijk denhaag.gtanl.com en rotterdam.gtanl.com. Ook staan er al 10 missie's in denhaag en rotterdam. Ook heb ik al 5 nieuwe voertuigen gemaakt. Bewerkt: 15 januari 2006 door EJanick Reageren
Blastov Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Er mag geen e-mail dress in een post Heb je al 10 missies gemaakt en 5 voertuigen Heb je screens? Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Lijkt me wel relaxt, deze mod! Reageren
Bradley H. Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 Ik begrijp wat je bedoelt. K heb zelf al eens een test gedaan om te kijken of ik zelf zow project wel aankon, ik heb er heel kritisch naar gekeken en vond het zelf goed. Ik heb al van alles gedaan, zoals voertuigen bewerken, gebouwen, enz enz ook heb ik complete nieuwe stukken die ik zelf heb gemaakt aan vice city toegevoegd. Ook heb ik in san andreas de erasmusbrug al na gemaakt:P. In ieder geval ik heb al complete plannen klaar.Binnenkort komt (Binnen deze maand) er een officiele website waar mensen die meer willen weten opkunnen kijken. Waarschijnlijk denhaag.gtanl.com en rotterdam.gtanl.com. Ook staan er al 10 missie's in denhaag en rotterdam. Ook heb ik al 5 nieuwe voertuigen gemaakt. en ik ben Sinterklaas Hoe kan je nou al 10 missies hebben als je nog niks ingame hebt van den haag. Reageren
Jarno Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 Ik geloof hier ook niet veel van eerlijk gezegd. Screenshots zullen zeker helpen. Reageren
Wazuup Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 Ik geloof je wel, maar als je nou wat van je werk laat zien, motiveer je mensen om mee te doen! Bijvoorbeeld een ingame screen van die erasmusbrug? Greetz Wazuup Reageren
Jorge_F Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 Het lijkt mij sterk dat je net bent begonnen met modden en "een beetje had geprobeerd" en dan gelijk al een erasmusbrug bouwen. Ik geloof er niks van, een ervaren modder start trouwens ook een topic alleen wanneer hij al wat resultaten heeft aangezien mensen je dan eerder geloven. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 Hmm. Show eerst maar wat screens voordat ik er iets in zie. Reageren
masterkey Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 kun je wat laten zien laters Reageren
Blastov Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 Komaan, laat is eens wat screens zien Het lijkt me gewoon sterk dat je al 10 missies heb gemaakt Als dat waar zou zijn heb je dan de bestaande sa\vc missies bewerkt ? of zelf gemaakt ? Als je ze zelf gemaakt hebt behoor je wel tot de beste scm'ers Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.