mattiejj Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 kan iemand mij helpen met rockstar custom track support heb een echte cd.(EMINEM-Curtain call) maar het zijn te veel mb's en het past niet op m'n memory card weet iemand hoe ik liedjes kan verwijderen???dus minder liedjes...(van de17 nummers bijv er maar 13) PS.ReadMe doet het niet alvast bedankt Mattiejj Reageren
quinton Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 kan iemand mij helpen met rockstar custom track supportheb een echte cd.(EMINEM-Curtain call) maar het zijn te veel mb's en het past niet op m'n memory card weet iemand hoe ik liedjes kan verwijderen???dus minder liedjes...(van de17 nummers bijv er maar 13) PS.ReadMe doet het niet alvast bedankt Mattiejj je kunt met custom tracks zelf kiezen welke liedjes je er op wil hoor Reageren
mattiejj Geplaatst: 15 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 (bewerkt) nee want als ik de cd er in duw laadt hij meteen alle liedjes en ik krijg er geen 1 weg het kan natuurlijk ook aan mij liggen groetjes mattiejj Bewerkt: 15 januari 2006 door mattiejj Reageren
quinton Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 nee want als ik de cd er in duw laadt hij meteen alle liedjes en ik krijg er geen 1 weghet kan natuurlijk ook aan mij liggen groetjes mattiejj als je de cd erin doet laat hij wel alle liedjes maar je moet aan de rechter kant op dat tekentje met die cd en psp drukken om ze over te plaatsen. Reageren
VforV Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 kan iemand mij helpen met rockstar custom track supportheb een echte cd.(EMINEM-Curtain call) maar het zijn te veel mb's en het past niet op m'n memory card weet iemand hoe ik liedjes kan verwijderen???dus minder liedjes...(van de17 nummers bijv er maar 13) PS.ReadMe doet het niet alvast bedankt Mattiejj Tiens, toch wel vreemd, bij mij lukt het wel hoor. Gewoon doen wat quinton zei. Reageren
mattiejj Geplaatst: 16 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 ik zal het proberen...Alvast bedankt greetz mattiejj Reageren
Dogwatch Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 Ik mis dit bestandje ATRAC3 Die heb ik nodig anders ken ik rockstar custom track niet opene wie heeft um Reageren
mattiejj Geplaatst: 16 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 ATRAC3?? srry ben niet zo technisch.. bij mij deed hij et gewoon...weet je dat toevallig waar het staat??.. misschien kan ik je helpen mattiejj Reageren
Dogwatch Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 ATRAC3?? srry ben niet zo technisch.. bij mij deed hij et gewoon...weet je dat toevallig waar het staat??.. misschien kan ik je helpen mattiejj ik krijg het waneer ik rockstar custom track wil openen Reageren
mertin Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 Bij mij komt het tkentje van de psp en de cd niet in kleur Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.