fernandoalonso Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 hallo kan je ook wegen weghalen om in de woestijn windt ik het leuker dat er iets minder wegen zijn! Reageren
Blastov Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Je wilt dus dat er in de woestijn minder wegen zijn, waarom als ik vragen mag ? Om ze weg te halen kun je de wegen-texture replacen door een woestijn-texture, klaar, kind kan de was doen Reageren
fernandoalonso Geplaatst: 15 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 kan je het misschien iets beter uitleggen ik ben daar niet zo goed in Reageren
Blastov Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Download TXD Workshop van gtagames.nl Open met dit progje de gta3.img van sa Zoek de wegen op waarvan jij zand wilt maken Vervang die Reageren
Flame^ Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Download TXD Workshop van gtagames.nlOpen met dit progje de gta3.img van sa Zoek de wegen op waarvan jij zand wilt maken Vervang die Als je met de TXD Workshop de gta3.img opent, krijg je een erg grote crash ;-) . Je moet namelijk ook de IMG Tool 2.0 downloaden, deze is ook te vinden op gtagames.nl. Als je evén rond kijkt in de Master Tutorial List dan zie je wel enkele tutorials over het texturen staan . Reageren
Matiscus Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Download TXD Workshop van gtagames.nl Open met dit progje de gta3.img van sa Zoek de wegen op waarvan jij zand wilt maken Vervang die Als je met de TXD Workshop de gta3.img opent, krijg je een erg grote crash ;-) . Je moet namelijk ook de IMG Tool 2.0 downloaden, deze is ook te vinden op gtagames.nl. Als je evén rond kijkt in de Master Tutorial List dan zie je wel enkele tutorials over het texturen staan . Heb ik geen last van van die chrash. Bij mij werkt alles top. Als ik die optie gebruik. Reageren
Flame^ Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Oeps, das waar ook, met de nieuwe kan het idd wel. Ik hebzelf nog 3.5, en daar kan je volgens mij echt geen gta3.img openen. Met de nieuwe wel, foutje van mij . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.