Hopjes Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Hallo, Weet iemand toevallig hoe ik aan de muziek uit GTA III kom. Ik ben nieuw, dus het kan zijn dat de vraag al eens eerder is gesteld. Groet Hopjes Reageren
Typhoon Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Welkom op het forum, je kan eerst de zoekfunctie gebruiken als je denk dat er al een topic over is. In het mapje audio in gta 3 staan alle muziek bestanden, ook de radio staitions als het goed is. Ze staan waarschijnlijk in een ander type bestand dus dan moet je een converter opzoeken. Verder kan ik je niet helpen. Succes. BTW: volgens mij kan je ook de orginal soundtrack kopen, ik weet niet dat het voor gta 3 ook kan! Reageren
Hopjes Geplaatst: 15 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 (bewerkt) Okay, bedankt voor je antwoord. Ik weet ook eerlijk gezegd nog niet hoe het precies werkt op een forum. Ik ben ouderwets gesproken een 'leek' als het gaat om dit soort zaken. Zoals het woord 'topics' zegt me zelfs niet zoveel. Ik ben helemaal weg van GTA dus dat is de reden waarom ik mij heb aangemeld. Ik zal dus eerst even een en ander moeten gaan bekijken en proberen voordat ik weer een vraag zal stellen. :$ Groet! Hopjes(30 jaar) Oja: Ik heb alleen PlaySationII spellen dus niets voor de pc Bewerkt: 15 januari 2006 door Hopjes Reageren
Typhoon Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Maar als je de ps2 versie hebt zal je de Orginal Soundtrack moeten kopen! Of gewoon lekker gta 3 blijven spelen! Daar kan je het ook horen! Reageren
Hopjes Geplaatst: 15 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Okay thnx, Bedankt voor je antwoord! Groet! Hopjes Reageren
Eli R Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Er is geen soundtrack te koop voor GTA III, je zou dus gewoon het spel moeten spelen, of GTA III voor de PC moeten kopen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.