maddog Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 ik had een gedownloade versie van gta andreas maar die werkte niet meer goed. geen geluid en de bestuuring deed het niet zoals ik hem had ingesteld. nu heb ik een orginele versie gekocht maar de trainer die ik had die doet het er niet op. en die files voor het saven doen het ook niet. ik heb mijn oude save games in de nieuwe gedaan, maar als ik load games doe en ik klik op de gesavde file dan begint hij bij het begin van de game . ik snap er niks meer van heeft iemand dit probleem ook gehad ????? Reageren
Froodooo Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Je zegt de dat gedownloade versie het niet meer goed deed? Ik denk dat je de savegames daarom niet kunt laden. Omdat die Savegames dan ook niet helemaal goed zijn. Dus, ik denk dat je dan gewoon een nieuwe game moet beginnen. Ik weet ook geen andere oplossing. Veel succes! P.s. Ik weet niet zeker of ik je wel mocht helpen, omdat een gedownloade versie er een beetje mee te maken had, maar dan hoor ik het wel. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Ten eerste mogen we je niet helpen met "gedownloade" spullen. Waarschijnlijk, kun je het beste als eerste heel GTA San Andreas eraf te halen. Misschien zijn de versies verschillend (denk aan, amerikaans, engels ect). Die oude savegame's kun je het beste weg doen en weer nieuwe downloaden via een bepaalde site, die weet ik niet zo 1,2,3. De trainer kun je het beste ook maar verwijderen. Haal gewoon alles eraf (ook de map "San Andreas User Files"). En installeer hem dan eens opnieuw. Toen je hem kocht draaide hij toen wel als een zonnetje, dus je hebt een goedde PC? Reageren
Velaro Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 @Ruurd: Hij zie dat hij hem eerst illi had maar hem dan gekocht heeft en hij nu niet werkt Reageren
Ikkes Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Zo is dat Velaro.. Verstandig dat je de originele heb gekocht . Maar nu over je probleem: Als je een trainer/mod installeerd word het bvestand Main.scm overschreven. Dit bestand zorgt ervoor dat je spel de savegame's die je al heb kan lezen. Als je dan een nieuwe main.scm krijgt kent hij je savegames niet dus kan hij ze niet laden. Je kan dus alleen spelen door een nieuw spel te starten.... Ikkes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.