RobertSA Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 (bewerkt) die vriendin die bij het politieburea in el quedrados staat he?! die begint op mij te schieten al kom ik aangelopen,ze is altijd aan het knokken,al help ik haar mee begint ze met een 9mm op me te schieten vurig type......weet iemand hoe dit komt? Nee geen zin om onzin te posten dan ga ik wel naar het onzin forum.... Bewerkt: 15 januari 2006 door robertsa Reageren
Moonbeam Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Serieus? hep ik nog nooit meegemaakt Had je mischien: 1. een wantedlevel? 2. haar per ongeluk geslagen oid 3. de riot cheat gebruikt 4. zin om onzin te posten (zo niet srry) Reageren
gtaruler Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 als je gaat vechten knalt ze op je (ze is agent ) Reageren
Swedish Power Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 Heb ik ook nog nooitt gehad Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.