Dago58x Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 (bewerkt) Bij welke missie's krijg je vriendinnen de eerste weet ik al bij burning desire Alvast bedankt Bewerkt: 15 januari 2006 door Dago58x Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 (bewerkt) Bij de missie Key to her Heart ook, dan krijg je Millie Perkins erbij. Klik hier om naar Key to her Heart te gaan. Klik hier om naar Millie Perkins te gaan. Succes! Late Edit: Ik zie nu dat de links omzijn gedraaid. Millie Perkins is de missie Key to her heart. Key to her hearth is om naar Millie Perkins te gaan. Bewerkt: 17 januari 2006 door Ruurd31 Reageren
gta 88 Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 in san fiero bij het golf parkje voor meer info kijk in walktrouy Reageren
Dago58x Geplaatst: 15 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 hoe krijg je die andere vriendinnen dan?? Reageren
Upstream Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 (bewerkt) Bij welke missie's krijg je vriendinnen de eerste weet ik al bij burning desire Alvast bedankt Dat is de enige geloof ik, alleen catalina nog, maar dat is niet echt een vriendin. en nog millie. Alle andere vriendinnen moet je gewoon "vinden" , kijk maar op wikigta waar ze staan. De eerste vriendin is alleen maar om je kennis te laten maken met het vriendinnen systeem (aangezien dat niet in vorige gta's zat) EDIT: ruurd was sneller Bewerkt: 15 januari 2006 door DMWTM30 Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 (bewerkt) hoe krijg je die andere vriendinnen dan?? Die moet je vinden. Je kunt 2 via een missie krijgen en 4 vinden. Wil je die graag ook hebben kijk dan eens hier: http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...n_Andreas_Dates. Als je kijkt bij: "Waar vind ik haar" kun je zien waar je haar kunt vinden. Succes! Bewerkt: 15 januari 2006 door Ruurd31 Reageren
Dago58x Geplaatst: 15 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 waar is de golfterrein bij san fierro kunnen jullie dat van de kaart laten zien.... Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 (bewerkt) Bij het hokje is de hele golfbaan. Ongeveer bij het blokje staat die vriendin (Katie Zahn), je herkent haar aan het blauwe pijltje boven haar hooft. Volgens mij zit ze naar vlinders te kijken . Ik bedoel dit niet racistisch, maar ze is een chineese. Bewerkt: 7 april 2006 door Ruurd31 Reageren
Dago58x Geplaatst: 15 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 sorry dit zou vast niet kunt uw de andere vriendinnen ook zeggen als uw dat fijn vindt Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 (bewerkt) Kijk eens . Barbara: Die staat voor het politiebureau. Katie: Op de golfbaan. Michelle: In de autoschool. Helena Wankstein: Op de ammunation in Bleuberry Millie: Die krijg je tijdens de missi "Key to her Hearth". Denise: Die krijg je tijdens de missie "Burning Desires". [Klik op het plaatje hieronder voor de vergroting] Bewerkt: 7 april 2006 door Ruurd31 Reageren
gtaruler Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 ja je krijgt er 1 in een missie dan moet je een huis uitfikken en een vrouw redden. zij wordt je vriendin Reageren
Dago58x Geplaatst: 18 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 ja je krijgt er 1 in een missie dan moet je een huis uitfikken en een vrouw redden. zij wordt je vriendin Die had ik al gehad Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.