the_fa2man Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 ik wil dat jullie deze sig van mij raten ik zelf geef hem een 9 want ik hyeb nog nooit zo'n mooie gemaakt wat vinden jullie http://img58.imageshack.us/img58/3176/thefa2man2zf.gif Reageren
RonaldVC Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 (bewerkt) Hij is mooi.. Vooral die animatie ziet er leuk uit, gaat niet te snel. De border past ook goed, samen met die strepen boven en onder je naam.. Alleen wat is er mis met dat poppetje? Aan de rechterkant is ie zo wazig, dat strooit een beetje roet in het eten. Vind ik niet zo mooi.. Hoort dat zo of is dat een foutje... Rate: 8,5/10. Groetjes Bewerkt: 16 januari 2006 door RonaldVC Reageren
gangster28 Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 Mooi gedaan alleen jammer van je render van mij krijg je een 9/10. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.