evilstefboy Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 (bewerkt) ik reed laatst met mn homies door los santos met de politie 8er me. ik reed in een taxi en met taxi missie krijg je nitro in alle taxies. toen ik de knop daar voor indrukte (ctrl) sprong mijn auto omhoog en als ik het langer inhield sprong hij ook hoger net als bij een fiets. ik gebruik geen mods of codes is dit dan een fout of hoort een taxi te springen? Bewerkt: 15 januari 2006 door evilstefboy Reageren
.Sharingan Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 dat is gewoon een lolletje van Rockstar.... dat kan als het goed is ook met 'gewone' taxis (zonder Nitro cheat) ik kan het fout hebben ! Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Als je de taxi missie hebt gehaald hoort dit bij je beloning. Reageren
Typhoon Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 (bewerkt) Nee dit hoort niet zo! dit is wel heel raar! Had je niet hyrdulics? Dat kan ook niet want die springen niet hoger als je langer ctrl in houdt! Echt raar gebeurt dit altijd of net 1 keer? Ik heb het nog nooit gehad! Het is wel vet. EDIT: er waren een 2 me voor, maar de beloning is volgens mij Nitro niet springen? Bewerkt: 15 januari 2006 door C-J_Redman Reageren
Dizzee Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Als je de taxi missie hebt gehaald hoort dit bij je beloning. Inderdaad, in VC kon je taxi ook bunnyhoppen als je 100 passagiers had afgezet. In SA is dat dus ook, alleen kan je niet zo hoog springen. Hier krijg je er ook nog eens nitro bij. Reageren
Typhoon Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Vet! Ik wist het niet eens! Reageren
LucasV Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Dit lukt niet op de PS2, ofwel? (Zo ja, hoe?) Reageren
Velaro Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Gewoon de Taxi Missie's uitspelen Reageren
LucasV Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Gewoon de Taxi Missie's uitspelen Nitro bedoel ik niet. Maar het springen. Taxi missies heb ik al gehaald. Reageren
Dizzee Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Het is gewoon dezelfde key die je indrukt voor de 'Horn' Ik weet die alleen voor de pc, niet die van de ps2 Reageren
.Sharingan Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Het is gewoon dezelfde key die je indrukt voor de 'Horn'Ik weet die alleen voor de pc, niet die van de ps2 H of Shift ! Reageren
LucasV Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Het is gewoon dezelfde key die je indrukt voor de 'Horn'Ik weet die alleen voor de pc, niet die van de ps2 Dan start je taxi missies (R3) Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Het is gewoon l3 en dat is toeteren. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 Als je toetert dan bunnyhopt jou Taxi/Cabbie. Als je op de "schiet" toets druk als je in de Taxi/Cabbie zit dan zal de nitro starten. Volgens mij is het het flesje van 10 (nitro), want hij duurt echt lang. Reageren
evilstefboy Geplaatst: 16 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 nee, van 2 geloof ik. ik heb het eens geprobeert bij zo'n modgarage en het was de laagste. maar het kan best dat dat telkens verschillend is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.