Jump to content

springende taxi


evilstefboy

Recommended Posts

Het flesje van 10 nitro is blijvend als je de Taxi Missies hebt gehaald, na een tijdje zal de nitro ophouden. Je kunt ook gewoon in de Taxi blijven zitten, na een tijdje is het flesje weer vol en kun je weer te turbo inschakelen ;) .Als je dan weer in- en uitstapt dan kun je hem ook weer opnieuw inschakelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee hoor, 2 duurt veel korter dan 10. Als je een flesje van 10 neemt, duurt die veel langer dan die van 2.

Ik weet het niet zeker, daarom ga ik het even testen :) !

Ik heb het getest, zie de post van Koos

Je hoort zo van me.

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Fout je moet er zoiezo 50 doen, je moet ze niet alle 50 achtereen doen, jij zal waarschijnlijk ooit eens een taxi missie hebben gedaan en 3 mensen hebben vervoer en toen gestopt, nu probeerde je het nog eens en moest er daardor maar 47 te doen, je moet er zeker 50 doen om de taxi missies uit te spelen

Link to comment
Delen op andere websites

Als je alle 50 taxi missies gedaan hebt hebben alle taxis's standaard al een nitro.

Als je je auto opvoerd kun je kiezen uit 2, 5 of 10 nitros. Bij 2 kun je maar 2x harder gaan... bij 5 is dat natuurlijk 5x bij 10, 10x.

Koos. :bier:

Bewerkt: door Cool Hand
Link to comment
Delen op andere websites

Als je alle 50 taxi missies gedaan hebt hebben alle taxis's standaard al een nitro.

Als je je auto opvoerd kun je kiezen uit 2, 5 of 10 nitros. Bij 2 kun je maar 2x harder gaan... bij 5 is dat natuurlijk 5x bij 10, 10x.

Koos. :bier:

Je bericht klopt toch noch niet helemaal, als je 2x nitro koopt kun jeje nitro maar 2 keer gbruiken en dan is hij op voor altijd, bij 5 en 10 is dat ook zo, maar als je de taxi missies uitspeelt hebben alle taxies hydralics en nitro, die je zoveel als je wilt kan gebruiken

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...