matt Geplaatst: 31 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2004 (bewerkt) em weet iemand over gta londen :huh: post het maar hier Bewerkt: 31 augustus 2004 door Joriz Reageren
matt Geplaatst: 31 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2004 (bewerkt) Wat wil je dan weten? nou ja ik weet aleen dat het van boven af is.is er een verhaal wie speel je? :huh: Bewerkt: 31 augustus 2004 door matt Reageren
Joriz Geplaatst: 31 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2004 Je kan zelf kiezen wie je speeld Dacht ik iets van 6 characters. Ook kan je een ventje (of vrouw) je eigen naam geven. Reageren
Q Dude Geplaatst: 31 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2004 Er zit niet echt een verhaal in het is eigenlijk precies het zelfde in elkaar gezet als GTA 1 en GTA 2 dus het heeft niet echt een vaste verhaal lijn. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Geplaatst: 1 september 2004 Ik vind ook niet dat het een verhaallijn heeft Reageren
nasdreas Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Ik weet er niet echt veel over, maar ik heb wel een vraag: ''waar kan je hem kopen" Reageren
VforV Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Ik weet er niet echt veel over, maar ik heb wel een vraag: ''waar kan je hem kopen" Ik heb hem gekocht in Game Mania (samen met GTA1 = double pack) Reageren
sido Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Het VerhaalJe begint als een onbekende crimineel in Londen. Je krijgt de opdracht een scooter te stelen, en wanneer je deze opdracht volbrengt ziet je opdrachtgever meer in je. Vanaf dat moment begin je te groeien in bekendheid, en probeer je uiteindelijk de touwtjes van de onderwereld van Londen in handen te krijgen. dat is het 'verhaal' Reageren
Typhoon Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Dit topic is al een beetje oud, die gast zal nu wel weten waar GTA London over gaat, als iemand het nog niet weet kan hij het beste op de Wikigta GTA London pagina kijken, die vindt je hier. Reageren
Mr.vercetty Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 toen ik em zo kocht in een collechtion box daar zaten gta 1 en gta londen en gta 2 in ik zag gta londen staan ik wist nie eens dat ie bestond dus ik vond et best grappig toen ik em speelde Reageren
Dx11 Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 je kan m gratis downloaden http://www.rockstargames.com/gtalondon/pub...ntro/index.html Reageren
VforV Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 je kan m gratis downloaden http://www.rockstargames.com/gtalondon/pub...ntro/index.html Nee, dat is GTA London 1961, een uitbreiding op GTA London 1969. Deze is gratis te downloaden (niet in de winkels verkrijgbaar), en dus enkel voor PC. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.