debeul Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 Hoe kan ik een date krijgen bij een vrouw in gta san andreas? Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 Ha Debeul, welkom op het forum. Als eerste moet je zorgen dat je voldoet aan de wensen van de betreffende dame. Dus voor de 1 lekker dik met weinig spieren, voor de andere compleet afgetraind. Zodra je in de smaak bent gevallen krijg je een mededeling dat de dame je vriendin is geworden en kun je met haar daten. Daten doe je door naar haar huis te rijden op de tijden dat ze thuis is en in de rode marker te gaan staan met je auto. Vriendin komt naar buiten en dan kun je ofwel gezellig samen rondrijden, uit eten gaan, wat gaan drinken, dansen etc. De vriendin in kwestie vertelt je wat ze wil. Klik voor alle vriendinnen, hun eisen en wanneer ze thuis zijn op onderstaande link. Succes Vriendinnen @Bradley-->Doe ik zo mijn best, zie ik niet dat ie in de moddingsectie staat. Ben nog redelijk van slag door die offerfeesten denk ik..... Reageren
Bradley H. Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 Mooie uitleg GTA-sheep. Ik verplaats dit naar GTASan Andreas General, want het heeft verder niks met modding te maken . Reageren
Dago58x Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 (bewerkt) Barbara: Die staat voor het politiebureau. Katie: Op de golfbaan. Michelle: In de autoschool. Helena Wankstein: Op de ammunation in Bleuberry Millie: Die krijg je tijdens de missie "Key to her Hearth". Denise: Die krijg je tijdens de missie "Burning Desires Bewerkt: 16 januari 2006 door Dago58x Reageren
.Sharingan Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 Barbara: Die staat voor het politiebureau.Katie: Op de golfbaan. Michelle: In de autoschool. Helena Wankstein: Op de ammunation in Bleuberry Millie: Die krijg je tijdens de missie "Key to her Hearth". Denise: Die krijg je tijdens de missie "Burning Desires goede kaart ! Reageren
Dago58x Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 sorry die helena en barbara zijn fout sorry die waren goed Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.