Gta Ripper Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 de vliegende panters met lekker reppe:P echt zo lol. Reageren
Think Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Cypreshill-insane in the membrane Reageren
Juju Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 Cypreshill-insane in the membrane Ja dat is inderdaad een grappig liedje. "Insane in tha membraaaaaaaaaain" Reageren
Yohan Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 Eminem - FACK ^^ Van Curtain Call - The Hits , het gaat werkelijk nergens over.. Bone Thugs 'N Harmony - The Weed Song < de naam zegt het al... What is er zo grappig aan Forgot About Dre ? Eminem ze stem. In deze tekst. Fuck you bitch call the cops en blalbalbla EDIT: Ik heb trouwens FACK geluisterd niks is daar grappig althans ik... ?? wat wel? De stem van Eminem in ''Forgot About Dre'' is gewoon zijn echte stem geloof ik hoor, hij was nog jong en je hoort dat ze stem sinds zijn eerste 2 albums enz erg veranderd is. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Eminem - FACK ^^ Van Curtain Call - The Hits , het gaat werkelijk nergens over.. Bone Thugs 'N Harmony - The Weed Song < de naam zegt het al... What is er zo grappig aan Forgot About Dre ? Eminem ze stem. In deze tekst. Fuck you bitch call the cops en blalbalbla EDIT: Ik heb trouwens FACK geluisterd niks is daar grappig althans ik... ?? wat wel? De stem van Eminem in ''Forgot About Dre'' is gewoon zijn echte stem geloof ik hoor, hij was nog jong en je hoort dat ze stem sinds zijn eerste 2 albums enz erg veranderd is. Tja dat kan? Wiet plantage is ook grappig. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 garbage-cherry lips is well geinig maar matig In de aflevering v d simpsons dat bart een hardrockgitarist wil worden zit homer rustig in zijn auto spanish fly te zingen! Bloodhound gang-the roof the roof the roof is on fire(lkkr rustig maar grof) Blodhound gang-discoveery chanel Ik lach me ziek aan dat clipjeuh! Reageren
Rullez Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 ik vindt larry project op de vloer een grappig liedje Reageren
.Syfes Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Dit is echt een vuil liedje maar op een luek melodie:schapen neuken ps:ik krijg toch geen warning voor dit é >>> Door GTA-Sheep: mmm...we overwegen dat op dit moment. Nee hoor, Theo Maassen was me al bekend <<< Reageren
LucasV Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Bone Thugs 'n Harmony - The Weed Song Hehe, ik heb hier ook de clip. Die's echt te stoer! Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 All my exes live in Texas natuurlijk Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Ik Ali B & Yes-R Partysquad. Reageren
Dago58x Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Een Oud Liedje VAn EMinem ik vind die nog heel erg leuk MEt zo een agenten die zijn poppen en eminem ook MAar ik vind die nog steeds cool liedje Reageren
007 RoadRunner Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 In Flames met Hagalaten en Lordi met Hard Rock Hallelujah Reageren
7ulian Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 (bewerkt) The BloodhoundGang - *maakt niet uit welke* Ik heb alle 4de CD, ben er gek op ik kan wel een pagina vol-quoten maar ik houd het op: "Did you ever have s*x with a box of Kleenex?" "Aint Halloween, why's she wearing that mask?" (BloodhoundGang - Lift your head up high(and blow your brains out)) Bewerkt: 26 mei 2006 door 7ulian Reageren
Juju Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Een Oud Liedje VAn EMinemik vind die nog heel erg leuk MEt zo een agenten die zijn poppen en eminem ook MAar ik vind die nog steeds cool liedje Dat is Ass like that. Is wel een grappig liedje met die Arabische stem Nog een grappige: South Park - Kyle's mom is a bitch Echt zó lachen he Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.