Jump to content

Cruise schip naar 4de eiland.


S.W.A.T.

Recommended Posts

Toenet toen ik op school was zij mijn vriend dat je in de allerlaaste missie met al je bazen in een cruise schip naar het vierde eiland ging ik heb lsc al uitgespeeld dus ik geloof het niet maar ik wil het toch even nakijken.

Bewerkt: door gta-liefhebber
Link to comment
Delen op andere websites

De ghosttown uit gta3 zit er zeker niet meer in nee. Het kan zijn dat er wel een andere bestaat (zeer onwaarschijnlijk), en die moet dus nog gevonden worden. Maar gta-liefhebber had het ook niet over verborgen steden, maar over een echte stad waar je naartoe gaat in de allerlaatste missie, wat dus niet waar is.

Nu ik er ff nagedacht over heb. In de laatste missie 'The sicilian gambit' ga je weldegelijk naar een eilandje. Waarschijnlijk bedoelde die vriend dat kleine eilandje met die vuurtoren op, bij salvatore's mansion. En je gaat er ook in een boot naartoe, maar dat kan je niet echt een cruiseschip noemen. Dat met die vuurtoren op, is wel een eilandje, overigens nog eens zeeer klein, maar behoort nog altijd tot Portland. Je vriend liegt dus niet, maar heeft alleen een zeer grote verbeelding. :D

Link to comment
Delen op andere websites

De ghosttown uit gta3 zit er zeker niet meer in nee. Het kan zijn dat er wel een andere bestaat (zeer onwaarschijnlijk), en die moet dus nog gevonden worden. Maar gta-liefhebber had het ook niet over verborgen steden, maar over een echte stad waar je naartoe gaat in de allerlaatste missie, wat dus niet waar is.

Nu ik er ff nagedacht over heb. In de laatste missie 'The sicilian gambit' ga je weldegelijk naar een eilandje. Waarschijnlijk bedoelde die vriend dat kleine eilandje met die vuurtoren op, bij salvatore's mansion. En je gaat er ook in een boot naartoe, maar dat kan je niet echt een cruiseschip noemen. Dat met die vuurtoren op, is wel een eilandje, overigens nog eens zeeer klein, maar behoort nog altijd tot Portland. Je vriend liegt dus niet, maar heeft alleen een zeer grote verbeelding. :D

Maar hij zei met al je bazen en ik vroeg of hij dat eilandje bedoelde en hij zei nee.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij bedoel je dat kleine eiland met die vuurtoren erop?

eiland7mk.th.gif

Dit is natuurlijk niet het vierde eiland.

Dat vroeg ik aan hem maar hij zit helemaal te liegen en hij wil het niet laten zien en op een cruise schip zat ie op nou ik geloof hem niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij bedoel je dat kleine eiland met die vuurtoren erop?

eiland7mk.th.gif

Dit is natuurlijk niet het vierde eiland.

Dat vroeg ik aan hem maar hij zit helemaal te liegen en hij wil het niet laten zien en op een cruise schip zat ie op nou ik geloof hem niet.

Hij heeft gelijk dat je er in de laatste missie van het spel komt (The Sicillian Gambit), maar je kon er daarvoor ook al naar toe. Het is geen 'vierde' eiland maar gewoon een klein onbewoond eilandje. In een paar minuten heb je het allemaal wel gezien.

Bewerkt: door LucasV
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan zelfs niet eens vrij rondlopen op het gras van dat vuurtoreneiland want dan bots je op een soort 'onzichtbare muur', net zoals wanneer je in het water bent, nog niet verdronken bent; je wil terug op de oever maar er is ook zo'n 'onzichtbare muur' ofzo.

Anyway, je vriend maakt je gewoon een blaasje wijs.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat weet ik hij zit maar door te drammen maar ik geloofde hem al niet maar ik wilde het toch even checken maar door dit geval heb ik ruzie met hem :-( .

Amai, hij zit te liegen tegen jou en omdat jij de waarheid zegt, met de steun van GTA-kenners, heb je ruzie.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat weet ik hij zit maar door te drammen maar ik geloofde hem al niet maar ik wilde het toch even checken maar door dit geval heb ik ruzie met hem :-( .

Amai, hij zit te liegen tegen jou en omdat jij de waarheid zegt, met de steun van GTA-kenners, heb je ruzie.

Het kan zijn dat hij zich vergist, want het is inderdaad wel een eiland. Maar natuurlijk láng niet zo groot als Portland, Staunton Island of Shoreside Vale...

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...