leo teal Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 in san fiarro staat bij mij een rood huisje op de kaart dit betekend dat ik dat niet kan kopen dat is het bedrijf wang cars waneer kan ik die wel kopen Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 Die kan je kopen nadat je alle missies en de rijschool hebt gehaald. Je zult dan een telefoontje krijgen van Jethro en dan kan je Wang Cars kopen. Doe de 4 missies en je hebt Wang Cars als een asset. Veel succes. Reageren
RobbertR Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 en ook nadat je de rijschool heb voltooid Reageren
NandroDavids Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 (bewerkt) Die kan je kopen nadat je alle missies en de rijschool hebt gehaald. Alle missies? Dit klopt niet helemaal... Ik heb Wang Cars gekocht toen ik met de opdrachten nog bezig was in San Fierro, dus je hoeft niet alle missies te doen. Ik neem aan dat je bedoelt 'alle missies van de rijschool'. @ Ruurd hieronder: General Lee had het over alle missies. Dit houdt in ook alle missies van Las Venturas. Hij bedoelt dus alle missies van San Fierro... Bewerkt: 16 januari 2006 door NandroDavids Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 (bewerkt) Alle missies? Dit klopt niet helemaal... Ik heb Wang Cars gekocht toen ik met de opdrachten nog bezig was in San Fierro, dus je hoeft niet alle missies te doen. Ik neem aan dat je bedoelt 'alle missies van de rijschool'. Uhwm NandroDavids, als je Wang Cars wilt kopen moet je eerst de missie "Yay Ka-Boom-Boom". Dit is de laatste missie, daarna kun je naar Las Venturas toe. Pas daarna kun je de Wang Cars missies doen en het bedrijf kopen. Zie ook de GTA:SA:FAQ. Bewerkt: 16 januari 2006 door Ruurd31 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.