Jump to content

BF SF

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey ik heb sinds een paar weken Battlefield 2 special forces geweldig spel maar nu wou ik hem net online spelen en nu zegt hij dat mijn cd code al gebruikt is. :-(

Dus wil ik hem opnieuw installeren(al met veel tegen zin) dan krijg ik ook nog zo'n *** fout.(zie screen)

Wat moet ik nu doen.

ft9um.jpg

Geplaatst:

je kan bij install toch ook repair doen doe dat is eerst meestal toch probeer dat is eerst en dan ff proberen te spelen als dat niet gaat nog is proberen unistallen.

Geplaatst:

Is het ook zo als je alles afsluit. (Windows dus niet maar wel internet, msn enz.) En dan doet: Start -> Programma's -> Battlefield 2 Special Forces (of de uitgever) -> Uninstall?

Geplaatst:
Is het ook zo als je alles afsluit. (Windows dus niet maar wel internet, msn enz.) En dan doet: Start -> Programma's -> Battlefield 2 Special Forces (of de uitgever) -> Uninstall?

Nee werkt ook niet.

Geplaatst:
Nu zegt hij dat mijn cd code al gebruikt is.
Heb je BF2 legaal of illegaal?

Wil best nog een foto van de doos maken als je wilt.

Anders delete je gewoon de bestandsmap. (C:/Program Files/BF2SF (o.i.d.))

Het probleem is die is er niet maar dat gekke ding denkt van wel.

Geplaatst:

De enige oplossing zou zijn:

Ga naar alle programas en verwijder de map, Ga dan naar deze computer en dan naar c:/Programma files/Eagames en dan battlefield 2 map verwijderen.

Dan ga je naar google en dan zoeken naar easycleaner en dan download je dat progje,

En daar staat dan toevoegen/verwijderen. En dan kan je de sleutel verwijderen als het goed is moet dit werken,

Probeer maar.

Geplaatst:

Dit moest je nou bepaald niet doen! Nu blijven er nog bestanden opzitten, en kan je hem nooit volledig verwijderen zonder hem opnieuw te instaleren of formateren.

Je moest gewoon repairen, of er overheen Instaleren

Geplaatst:

Ik heb ook een probleem: Ik heb een nieuwe pc gekocht, nou krijg ik er uiteraard van die noob trials erbij van norton anti virus scan etc. nu wil ik hem uninstall. maar ik zie hem niet meer bij software ook niet in de "alle programm" lijst. dus ook daar geen uninstall. en je moet hem eerst verwijderen voordat je weer een andere norton erop kan zetten. welke manieren zijn er om het toch weg te krijgen?

1. pc herinstalleren ( goede keus, mijn computer heeft nog een paar afwijkingen nadat iemand in die aanvink lijst heeft geknoeit )

2. andere mogelijkheid,......

Greets Grove St.

Geplaatst:

Even de posts van hier boven. Inderdaad, toen ik nog niks van de computers wist deed ik ook altijd C://Appz/ delete. Helemaal fout, Als je nu naar je Config scherm gaat en dan Software zie je het nog steeds staan en zodra je het wilt verwijderen zegt die: Unstall etc niet mogelijk omdat setup etc. niet gevonden kan worden. Error, Error, Error, Error, Error, Error, Error, Error.

Zo makkelijk is dat niet zo als Big Bear al gezegt had. Mijn oom die al sinds zijn jongste jaren achter het toetsenbord zat weet wel een manier maar die heeft hij mij nooit geleerd. :-( Probeer eens via veilige modus en dan wat kloten wat je met die Program Files ook al hebt gedaan. De register sleutel krijg je nu nooit meer eruit en nu is de kans ook nog groot dat je daar mee te kampen krijgt. Windows kan dat niet vinden, Windows kan dit niet vinden. Als je pc reboot krijg je Error, Error, Error, Error, Error, Error, Error, Error. Kan allemaal.

Dit krijg jij dan:

ErrorBoost.jpg

Norton is heel makkelijk in de-installeren. Het gaat echt zo simpel, je kunt het setup.exe niet eens vinden. Al doe je Start=> Zoeken. Ik zou het niet weten, ik weet alleen hoe je hem moet installeren. Zelf gebruik ik norton al 3 jaar. Sinds 2004. Elke jaar vernieuw ik mijn Windows en als je dan Norton opnieuw installeren is mijn abo met een jaar verlengd. Simpel zat. Norton koste mij toen al 85 euro's hele pakket met Norton Firewall en Norton AntiShit 2004.

Zo als ik hier boven al zei, probeer Heilig Modus. Daar kan alles. Een tip: CTRL+ALT+DEL met dit tool:

ctrl_alt_del_quicklaunch_tool.thumb.jpg

en zet ctfmon.exe uit, volgens mij is dat van Norton, dat voorkomt problemen met Error als: Het programma kan niet verwijderd worden omdat het in gebruik is.

Geplaatst:

Maar met veilige modus doet je internet verbinding het niet meer! Teminste dat is wat ik gehoord en gelezen heb.

Probeer anders Battlefield er over heen te installen, en dan unistallen!

Kost meer tijd, maar hoe eerder hij er af is hoe beter!

Geplaatst:

Waar heb je het gelezen? gtaforum.tk? Nee, je kunt kiezen uit Veilig Modus, Veilig Modus met netwerk, Veilig Modus met Opdrachtprompt. De 2e is met internet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...