-Niels- Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 (bewerkt) Toen ik nieuwe Drivers van Nvidia had geinstalleert, gaf hij bij het opstarten een foutmelding aan! Hij vroeg hoe ik hem wou opstarten: - Veilige Modus - Veilige Modus met netwerkmogelijkheden - Windows Normaal opstarten Ik deed de eerste, vervolgens internet-verbinding weg! Provider opgebeld die vertelde: 'Als je computer is opgestart in de Veilige Modus, heb je nooit verbinding' Dit is dus een waarschuwing. Dus, kies nooit de doorgestreepte: - Veilige Modus - Veilige Modus met netwerkmogelijkheden - Windows Normaal opstarten Bewerkt: 18 januari 2006 door -Niels- Reageren
gangster28 Geplaatst: 18 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Dit moest je nou bepaald niet doen! Nu blijven er nog bestanden opzitten, en kan je hem nooit volledig verwijderen zonder hem opnieuw te instaleren of formateren.Je moest gewoon repairen, of er overheen Instaleren Even hier op terug komen. Die achtergebleven bestanden maken niks uit wat ik moet hem er gewoon af hebben om hem opnieuw te kunnen installeren. Reageren
X-TX Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Dan heb je nog meer rommel als je het nu nog een keer gaat installeren. Hebben mensen vaak niet in de gaten maar er word veel meer op je computer gezet dan alleen de map in de Program Files. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.