Arjen Geplaatst: 31 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2004 Plaats hier je lollige/leuke bugs van Vice City. Zoals dit, niet echt een bug maar gewoon een foutje.. Hier zie je een paal, recht voor de deur. Hier zie je ineens geen paal meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 31 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2004 Screenshot komt later, ga eens in die grote trap om naar de heli te gaan in de mainson, daar zie je dat er geen dak is, buiten wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 31 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2004 had ik al eerder getoond maar tis een bug Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 14 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2004 Dit misschien ook? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MightyDuck Geplaatst: 14 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2004 Geen fout van VC geen bug. Ligt aan je PC. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 14 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2004 Dit misschien ook? Lol uitgroei! Inderdaad ik denkt dat dit aan je p.c ligt en dan met name je video kaart! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 15 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2004 heee...ik had al eens zo'n topic geopend(maar dat werd volkomen genegeerd) het grote bug topic maar ik heb ook een bug ontdekt: als je op het dak van ammunation downtown bent,moet je naar rechts lopen(richting prawn) daar moet je naar beneden springen(dan ben je op een "uitsteeksel" van een gebouw) dan loop je verder op de bruinachtige ronde en dan kom je een ander,lager, gebouw tegen als je op die zijn verhoog springt moet je naar het einde van het verhoog lopen en daar ergens kan je gewoon in de muur lopen (sorry heb geen screens) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.