Jump to content

is er code voor?


gta3

Recommended Posts

Hier vind je alle codes voor Vice City: *KLIK*

Je moet zelf maar even kiezen voor welke console je de codes wilt weten.

1. Ja, die is er:

Voor de PC is dit de cheat 'booooooring'

Voor de PlayStation 2 is dit de cheat 'Driehoek, Up, Right, Down, Vierkant, R1, R2'

2. Nee, je kunt geen missies overslaan. Maar lukt een missie echt niet, post je savegame dan hier: *KLIK* (Dit kan alleen als je het spel voor de PC hebt)

3. Nee, volgens mij kan dit niet. (Met hele lichte twijfel) Ik heb zelf ooit eens 1 cheat gebruikt en ik kon het spel niet meer 100 % uitspelen. Dus ik zou het niet doen, zonder cheats is trouwens veel leuker. ;)

Veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

1.ja vind je op gtagames site

2.kan denk ik niet

3.ik denk dat dat wel voor vc kan(ben niet 100% zeker)maar voor sa kan dat normaal niet...

je kan misschien wel 2 spellen starten eentje met cheat en andere zonder voor een deel tot je merkt dat er verschil komt en misschien weet je het dan.

vice :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

maar ik moet soort van stunten met een boot???

en als ik die code intyp ga de kracht ook weg en luk niet meer over die golf baan.

is er ander code want ik hou niet van boot met tijd.

want ik koop gta om de knallen en niet om de racen

Link to comment
Delen op andere websites

maar ik moet soort van stunten met een boot???

en als ik die code intyp ga de kracht ook weg en luk niet meer over die golf baan.

is er ander code want ik hou niet van boot met tijd.

want ik koop gta om de knallen en niet om de racen

Het probleem met de code ''Booooooring'' is dat niet alleen de tijd maar ook de gameplay vertraagd wordt. Ik heb één keer die code gebruikt voor ''Demolition Man'' maar het ging toen nog slechter.. Die code zou ik sowieso nooit gebruiken, je hebt er gewoon niks aan..

Je kan ook een trainer downloaden, er zijn verscheidene. Er zijn volgens mij ook wel trainers die de tijd kunnen uitschakelen. Maar dan moet je gewoon ff ==>>HIER<<== kijken...

De enige manier om een missie over te slaan is (wat Nandrodavids al zei) om ===>>HIER<<=== je savegame te plaatsen. Zodat iemand anders hier op het forum de missie voor je kan doen.. Heb je Vice City op de ps2 kan dat helaas niet.

Kijk in de map GTA Vice City Userfiles die je kan vinden in je Eigen Documenten map, en voeg de savegame als bijlage toe in je post..

Tja, en alleen ''knallen'' in Vice City is er niet bij, je zal nog vele andere missies en collectables moeten halen die niks met schieten te maken hebben...

Groetjes en succes :cya:

Bewerkt: door RonaldVC
Link to comment
Delen op andere websites

Tja, dan houdt het op.. Je zal die missie echt zelf moeten doen..

Kijk voor de gein hier is: 100% checklist, zoals je ziet gaat het in VC niet alleen maar om schieten..

Misschien kan je van een kennis ofzo een savegame kopieren via de memorycard. Of je doet die missie gewoon niet. Je komt dan wellicht niet verder in het spel maar aangezien je dat niet zo belangrijk vindt...

Groetjes :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...