Bongo Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 hoe moet je net zoals bij het starfish building zo'n gele ding in het spel zetten op een andere plekte komen, als je erin stapt dat je dan naar boven gaat? Reageren
Blastov Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 Ik snap je niet, Bij starfish denk ik aan VC maar bij een geel ding denk ik aan SA Wees duidelijker Reageren
TommieguN Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 Je vraag is niet heel erg duidelijk. Maar misschien heb je wat aan San Andreas Place Manager. Anders weet ik het ook niet. Reageren
Wazuup Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 Hij bedoelt denk ik zo'n gele pijl om ergens naar binnen te gaan. Dat gaat met SCM scripts, maar die vorm van modden kan ik niet. Dit kan je beter vragen in het SCM help forum. Greetz Wazuup Reageren
Bongo Geplaatst: 18 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 ok dan bedankt voor de hulp, de volgende x zal ik wel DUIDELIJKER zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.