Jump to content

Photo Oppertunity

Recommended Posts

Geplaatst:

Als ik naar die plekken ga die jullie op de plattegrond zie, hoe herken ik een Photo Oppertunity? Ik zie nergens een camera ofzo maar hoe en wat moet je dan doen? :bonk:

Geplaatst:

Je moet een fotocamera hebben. Deze kun je vinden in 'The Johnsons House' in Los Santos, of in de ontvangsthal op het station van San Fierro (tegenover je garage).

Dan ga je met je fotocamera naar 1 van de plekken die je op de kaart kunt vinden. Richt met je fototoestel (rechtermuisknop op de PC) en dan zie je een blauw rondje, met daarin een cameraatje. Maak daar een foto van en je hebt een 'Snapshot' gemaakt.

Veel succes! ;)

Geplaatst:

Klopt het dat als je geen camera in je hand hebt... maar gewoon langs zo'n snapshot rijdt... zonder dat je hem ziet... gaat ie ineens licht geven

Geplaatst:

Nou ik heb hem op de xbox (heb nu inmiddels een camera) en ik ga naar een plek op die plattegrond bijvoorbeeld die achter mijn garage alleen daar zie ik niks specials :ch:

Geplaatst: (bewerkt)
Klopt het dat als je geen camera in je hand hebt... maar gewoon langs zo'n snapshot rijdt... zonder dat je hem ziet... gaat ie ineens licht geven

Ja, dit klopt. :Y

Je ziet de snapshots dan niet, maar ze geven licht.

Dit is denk ik zo ingesteld, omdat het anders veel te moeilijk werd om de snapshots te verzamelen.

Nou ik heb hem op de xbox (heb nu inmiddels een camera) en ik ga naar een plek op die plattegrond bijvoorbeeld die achter mijn garage alleen daar zie ik niks specials :ch:

Richt je wel met je camera?

Bewerkt: door NandroDavids
Geplaatst:

Ja, dit klopt. :Y

Je ziet de snapshots dan niet, maar ze geven licht.

Dit is denk ik zo ingesteld, omdat het anders veel te moeilijk werd om de snapshots te verzamelen.

Richt je wel met je camera?

aha en wat moet ik mij bij zon "snapshot" voorstellen?

Geplaatst:

aha dan moet ik zeg maar (neem bijvoorbeeld die snapshot achter je garage) op dat punt gaan staan (op de plattegrond) en om meheen kijken door me camera tot ik ergens een blauw rondje zie ofzo :?

Geplaatst:
aha dan moet ik zeg maar (neem bijvoorbeeld die snapshot achter je garage) op dat punt gaan staan (op de plattegrond) en om meheen kijken door me camera tot ik ergens een blauw rondje zie ofzo :?

Precies, en als je dan dat blauwe rondje ziet, moet je een foto maken. ;)

Geplaatst:

Precies, en als je dan dat blauwe rondje ziet, moet je een foto maken. ;)

oke en kan dat ook overdag?

Geplaatst:

Ja ze zitten altijd in de lucht, soms hoog soms laag!

Je herkent ze aan de foto van Dizzee. Het zijn een soort videokamaraatje in een bolletje als je goed oplet!

Succes!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...