Ruurd31 Geplaatst: 27 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 (bewerkt) Ik wil de stoerste missie uit Los Santos doen, hij heet de Green Sabre. Ik zal er meteen mee aan de slag . Tot zo Voltooid Ik heb er ook een kaartje bij gedaan waar je nog een snel schietende wapen vind. Dat bespaart weer geld. Bij de rode stip achter een woonwagen vind je dat geweer. Bewerkt: 28 januari 2006 door Ruurd31
Dizzee Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Hmm, weer wat leven in brengen. Ik doe de volgende. EDIT: Missie gehaald: Badlands Opgepakt: Ammo voor de Micro-SMG. Uitgegeven: niets Speciaal: Max Health gehaald met de ambulance missies. De moord...
GTA-Sheep Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Ik heb hem even gedaan AmsterdamBoy.... Gehaald: de missies First date en Tanker Commander. First date was alleen een cutscene. $ 5.000,= voor de club verdiend, kogels voor de Micro-SMG opgepakt, de tanker missies zijn nu beschikbaar en The Truth heeft gebeld: we kunnen bij de TT een missie doen......
Dizzee Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Laaste keer was 31 januari, ik mag dus weer. EDIT: Missie gehaald: Body Harvest Beloning: Respect + Gecheat: Nee Ik heb ook King in exile gedaan, maar dat was enkel een cutscene... Volgende missies zijn van Catalina, ik heb daar ook gesaved.
AmsterdamBoy Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 (bewerkt) Gehaald Missie First .... Cheated? Nee Verdiend 1000 Dollar Bewerkt: 3 februari 2006 door AmsterdamBoy
Ruurd31 Geplaatst: 3 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 (bewerkt) Het je Blind Date gehaald? Ik bedoel First Date. Achja, ik wil de volgende wel doen! ------- Ik heb de missie Wu Zi Mu Gehaald. De beloning was $500,=. Geen cheats of iets dergelijks gebruikt. Savegame: Bewerkt: 3 februari 2006 door Ruurd31
RobbertR Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 (bewerkt) Missies "Gone Courting" (Cutscene) en "Against all odds" gedaan 2000$ en 5 satchel charges van de missie over Bewerkt: 4 februari 2006 door starkiller
Flame^ Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 I will do the next one. Done. "Local Liquore Store" gehaald. GTASAsf1.b
vegetassj22 Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 (bewerkt) Ik doe de volgende wel Edit: Farwell my love gehaald beloning: niks attempts: 1 savegame: http://rapidshare.de/files/12524374/GTASAsf1.b.html Bewerkt: 4 februari 2006 door vegetassj22
PatrickW Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Ik doe er wel weer eens eentje.. en pyromaan als ik ben, natuurlijk deze Are you going to San Fiero? gehaald. Verdiend: respect++ En nieuwe missies in onze nieuwe SF homebase, waar ik het spel ook gesaved heb. GTASAsf1.b
Koopa Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 (bewerkt) Ik doe de volgende Missie wel even. Missie gehaald: Wear Flowers In Your Hair Beloning: Niks GTASAsf1.b Bewerkt: 5 februari 2006 door Koopa
GTA-Sheep Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Mmm.....mijn laatste was van 1 februari, dus ik mag weer. @ BS hieronder --> ik vind het prima! Gehaald de missie 555 WE TIP. We kunnen nu de valet-missies doen bij het Van Hoff Hotel en ook die eikel van een Zero heeft gebeld. Om zijn winkel te redden kunnen we ook daar aan de gang nu. Behalve een paar dollar uit de zak van een neergeschoten parkeermedewerker niets verdiend.
Ruurd31 Geplaatst: 6 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 (bewerkt) Ik ga er mee accoord. Ik had die regel gedaan omdat ik er veel annimo er voor verwacht had. Dat valt uitteraad toch een klein beetje tegen. Verder gaat het wel beter dus.. Regel Changed Ohja, op deze post toch inhoud te geven. Dan doe ik de volgende!! Gehaald: Geen beloning, alleen wat schoten van een shotgun verschoten! Deconstuction heb ik gehaald Bewerkt: 6 februari 2006 door Ruurd31
Dizzee Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Dan is het nu aan mij. EDIT: Photo Oppurtunity gedaan. Verder niks speciaals gedaan. Je kan nu naar Jizzy's club om de missie Jizzy te starten.
AmsterdamBoy Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 (bewerkt) Amsterdam is Trouwens 3Dagen is toch goed? Klaar Missie: Back to School (AUTO) Uitgegeven: Emperor getuned (ZWARTE) Ongeveer 5000 Bewerkt: 6 februari 2006 door AmsterdamBoy
Recommended Posts