Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Heyz, ik heb al zoveel keer geprobeerd voor zo een mod te installen en het loopt telkens vast.

Gewone dingen lukken wel zoals auto e.d. maar een grote mod niet.

Mijn vraag is : kan iemand zo een mod voor me instaleren ?? ik zou diegene erg dankbaar zijn.

Als het af is kan degene dan hier alle mappen zetten : models, skins,... heel erg bedankt al.

En dan had ik nog een vraagje, kan iemand voor me ook nog een mod installen voor mooie velgen op de auto's ??.

Degen die dit doet ben ik heel erg dankbaar.

Giorgo

Geplaatst:

Bij elke grote mod zit een ReadMe, normaal gesproken hoort deze te kloppen en duidelijk te zijn, lees dus goed

Als het dan nog niet lukt,

Moet je even aangeven welke total conf. mod je in je sa\vc wilt hebben kan ik je er wel bij helpen.

Nog een mogelijkheid is dat we via msn d.m.v Whiteboard te gebruiken, uiteraad moet jij mij dan wel vertrouwen omdat ik dan de controle heb over jouw computer :cya:

Geplaatst:

Ik denk dat het een beetje te groot gaat worden, om te uploaden, dus dat gaat een probleem worden. Over welke TC gaat het eigenlijk?

(De topicnaam is verkeerd, er staat nu "Totale gespreksmod" :bonk: )

Geplaatst:

Wel, ik had een mod gezien van SA --> VC.

Alles ging goed alles installed maar er waren 2 dingen waar hij geen match vond in de img tool dus ik zet ze er maar bij.

In de helft van het savescreen(van SA dan) blijft het hangen.

Zou het misschien via mSN gaan al die mappen doorzenden want het lutk echt niet.

Geplaatst:

Via msn mappen uit sa doorzenden, dat zal makkelijk gaan maar niet heus :N

Zeg even precies waar het fout gaat

Geplaatst:

Ik had een mod gedownload die SA naar VC zette.

Heel handig ik open het bestand en er staan de mappen.

To anim.

To mss.

To models..enz.. Dus ik doe dat allemaal.

Dan staat er to img tool. Alles gaat behalve 1 bestand een dff en een txd ik doe edit --Find en er kot op ''No Mayches Found.

Dus ik zet ze er gewoon bij maar dan start ik het spel op en aales loopt vast.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...