gangster28 Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 Hallo in deze tut wil ik je laten zien hoe je een velg maakt. 1.Maak een tube met de volgende gegevens. 2.Klik met de Rechtermuisknop op de tube en dan op covent to => Editalbe poly. 3.Schaal hem volgens de stappen. 4.Bij selection klik je op polygon(dat rode blokje) selecteer je een vlak en klik je onder in dat menu op Extrude klik je op dat vierkantje je ernaast en dan zet je hem op 16.(als je andere maten genomen hebt moet je ook een ander getal nemen.) 5.Dat doe je nog 2 keer tot je zo iets hebt.(6 spaken) 6.Selecteer nu met polygon de spaken en ga in de menu balk na beneden tot Edit Geomerty en klik daar op detach. 7.Selecteer eerst met alleen de muis (van boven in het scherm) de spaken en dat rechter muisknop convet to => editable poly nu met polygon de spaken en ga in de menu balk na beneden tot Edit Geomerty en klik daar op MSmooth en op dat vierkantje er naast. 8. Selecteer met de muis (van boven in het scherm) de buiten kant van de velg en klik op MSmooth en dan op het vierkantje. 9. klik op attach en dan op de rest van het wiel en je hebt een velg. -------------------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------------------- Eind resultaat. -------------------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------------------- ©gangster28 Reageren
Blastov Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 Goede tutorial man Kan ik eindelijk zelf velgjes maken Reageren
DaBeast Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Leuke tutorial Gangster . Ik ga hem gelijk uitproberen . Greetz . Reageren
.Sharingan Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Nice Tut ...ik ben nu 3ds max aan het downloaden .. ik wil wel mn eigen velgjes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.