Jump to content

waar zie je aantal % dat je al hebt


vice

Recommended Posts

hallo,ik zie sommige in hun handtekening staan gta sa:...%,gta vc:...% maar waar zien julllie dat staan?

ik had al is gezocht maar ik kon niks vinden waar zien jullie die procenten staan? :? -->ik zou het liefst voor vc weten maar san andreas mag je ook altijd zeggen.

want ik vind dat niet :$

vice :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

o,dat zal nog lang duren dit had ik dus nooit verw8...gelukkig dat ik ook savegame heb dan kan ik soms eens

spelen als het uitgespeeld is!

even nog geen slotje ik heb nog een vraagje staat dat zoals bij juist de zelfde andere gta's op dezelfde plek?(vb:san andreas,gta 3,...) trouwens staat dat ook op gta advance?

vice :cya:

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Ook lang niet alles is nog wel 1 procent, zo zorgen alle honderd hidden packages voor maar 6% van het hele spel. Alle normale missies voor zo'n 60%, de Unieke stunts voor 18%, de submissies zijn met z'n allen volgensmij nog amper 5%, moet je maar even kijken. Als het goed is kom je aan het eind op 100% uit. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Om daar nog even een tip over te geven: Probeer de HP's met een kaart erbij te zoeken, het is namelijk bijna onmogelijk ze allemaal te vinden zonder te weten waar ze allemaal liggen, op die manier ben ik nooit verder gekomen dan 50HP's, er zijn wel mensen die ze alle 100 vinden op eigen houtje. Unieke Stunts verdienen het beste qua procenten. Deze zijn pas voltooid als er op het scherm staat Unique Stunt ... of 36, het kan gebeuren dat je hem in slowmotion ziet vanaf een bijzondere camera, maar hij telt pas als er staat dat je hem voltooid hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...