vice Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2006 hallo,ik zie sommige in hun handtekening staan gta sa:...%,gta vc:...% maar waar zien julllie dat staan? ik had al is gezocht maar ik kon niks vinden waar zien jullie die procenten staan? -->ik zou het liefst voor vc weten maar san andreas mag je ook altijd zeggen. want ik vind dat niet :$ vice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2006 Je drukt op ESC en dan ga je naar stats, dan moet het wel voorbij komen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 16 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2006 ok ff vergeten te vragen weet jij toevallig hoeveel procent die met die helikopter en die bommen is? van vc want anders moet ik andere pc aanzetten en ik heb geen zin nu ... als je het niet weet is het niks. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2006 Nee, ik weet het niet , je zal toch je pc even aan moeten doen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 16 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2006 ik heb bij stats gekeken en na een tijd zag ik 41% staan maar is er maar een stand die in procent staat of meerdere ik bedoel zijn er 2-3 stats die in procent gedrukt staan of alleen het totaal zelf? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2006 Alleen het totaal aantal % dat je hebt, staat bij je stats. Dat betekent dus dat je op dit moment 41 % hebt gehaald... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 18 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2006 (bewerkt) o,dat zal nog lang duren dit had ik dus nooit verw8...gelukkig dat ik ook savegame heb dan kan ik soms eens spelen als het uitgespeeld is! even nog geen slotje ik heb nog een vraagje staat dat zoals bij juist de zelfde andere gta's op dezelfde plek?(vb:san andreas,gta 3,...) trouwens staat dat ook op gta advance? vice Bewerkt: 18 januari 2006 door vice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2006 Ook lang niet alles is nog wel 1 procent, zo zorgen alle honderd hidden packages voor maar 6% van het hele spel. Alle normale missies voor zo'n 60%, de Unieke stunts voor 18%, de submissies zijn met z'n allen volgensmij nog amper 5%, moet je maar even kijken. Als het goed is kom je aan het eind op 100% uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 19 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2006 o,dat moet leuk zijn ik dacht altijd dat ik 64% had ik weet eigenlijk niet hoe ik erbij kwam maar ik zal is achter die hidden packages zoeken enzo... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2006 Om daar nog even een tip over te geven: Probeer de HP's met een kaart erbij te zoeken, het is namelijk bijna onmogelijk ze allemaal te vinden zonder te weten waar ze allemaal liggen, op die manier ben ik nooit verder gekomen dan 50HP's, er zijn wel mensen die ze alle 100 vinden op eigen houtje. Unieke Stunts verdienen het beste qua procenten. Deze zijn pas voltooid als er op het scherm staat Unique Stunt ... of 36, het kan gebeuren dat je hem in slowmotion ziet vanaf een bijzondere camera, maar hij telt pas als er staat dat je hem voltooid hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silkoewi Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2006 Goeie uitleg Baffie.. Maarre,, heb jij toevallig zo'n kaart met alle HP's dr op.. ?¿ Zoiets zou idd wel handig zijn.. Groetjes,, GTAGirl.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.