Jump to content

Oke, dan. VC loopt weer eens vast

Recommended Posts

Geplaatst:

Maar, om de VCN Maverick.

Ik heb doe zojuist vervangen door een vliegtuig die sterk lijkt op eentje van San Andreas (Sterk lijkt, dus niet van San Andreas, maar die gewoon bij de vliegveld in Vice City zit) Als ik in de buurt van de Maverick kom, dan loopt Vice City vast. Heeft iemand hier een oplossing voor? :?:?:?

Geplaatst:

Dus als ik je goed begrijp heb je de Maverick vervangen.

Je back-up terug plaatsen want die mod werkt niet.

Geplaatst:

Nee, ik heb net zelf vervangen.

Mijn vragen zijn nu:

Waarom zal die het niet moeten doen?

Wat kan ik eraan doen zodat ie het weer doet (behalve backup terugplaatsen)

Geplaatst:

download TXD workshop, en dan de TXD bestand van gedownloaden TXD bekijken met TXD workshop, en kijk rechtsonder of het voor VC is of voor SA, en jij komt meteen te weten of jij de juiste GTA heb gekozen

of kan ook vliegtuig is geen heli he dus denk het dat het kan zijn

Geplaatst:

Ja, dat is het ook. Want TXD Workshop zegt gewoon dat het voor GTA Vice City is.

Als je een heli niet door een vliegtuig kan vervangen, waarmee dan wel? (hoe kan ik dan een vliegtuig in GTA Vice City krijgen???)

Geplaatst:

Skimmer, hmm :{:{:{

Kan het ook met de Dodo?

En zoja, weet iemand dan precies waar die staat?

(ja, bij de vliegveld weet ik wel, maar waar bij het vliegveld)

Geplaatst:

In GTAVC zit geen bestuurbare Dodo. Er is alleen een vliegende Dodo die met die Elvis spandoeken achter zich vliegt in de lucht. In GTA3 en GTASA zit een Dodo.

Geplaatst:

Weet jij dan precies waar die skimmer staat?

Ik wil geen antwoorden zoals:

*Bij het vliegveld

*Gewoon, in Vice City

*Zoek het hele spel maar door

*Ergens..........Bij het vliegveld

*Ja, dat vliegtuigje zie je maar heel weining, dus ik weet ook niet echt waar dat is.

*Ik heb geen idee. Misschien bij het vliegveld?

Maar gewone duidelijke antwoorden :?:?

Geplaatst:

Je hoeft niet meteen boos/geirriteerd te raken want wij doen ons best om te antwoorden. En je eigen vra(a)g(en) had je ook beter kunnen formuleren.

Geplaatst:

Dat ben ik ook niej, misschien komt het wat ONVRIENDELIJK over, ja zulke dingen gebeuren nou eenmaal, he?!

Geplaatst:

Laatste post van mij in deze discussie

Dat het eenmaal gebeurd kan en moet je niet als smoesje gebruiken. Het is inderdaad onvriendelijk, omdat ik en andere jou proberen te helpen en dat jij ons een beetje afzeikt ( :sst: ).

En dit is een beetje hoe ik tegen jouw posts kijkt in dit topic: Bedankje(s) is ook wel op zijn plaats.

[offtopic]

Zou dit helpen dat ik voor volgende GTAForum awards wel de ABN trofee win?! (HINT HINT!)

[/offtopic]

Geplaatst:

Jonge, waarmee zeik ik jouw af dan? Ik zeg toch alleen maar dat ik niet zulke antwoorden wil, omdat ik dat al weet. Bedankt dat je mij helpt! :cya::cya::cya::cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...