ACID Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 hoi, ik speel mta vc en dan wordt ik vaak gekickt omdat ik een hoge ping heb en dan weet ik ook wel dat dat door mijn cookies komt. maar als ik dat nou uitschakel. zijn er dan nog + en - punten ? Reageren
Typhoon Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 Hoe bedoel je? Je cookies uitschakelen? Je moet ze gewoon verwijderen, en als je MTA speelt moet je eigenlijk de overige processen (die je niet nodig hebt) beeindigen, voor internet sites of downloads. Reageren
Upstream Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 Wat hebben cookie voor zin tegen een te hoge ping, cookie zijn tijdelijk internet bestand die opgeslagen worden op jouw pc. Bijvoorbeeld als je hier inlogd slaat hij een cookie op zodat je de volgende keer automatisch inlogd. Nooit uitzetten, zoals ik al zei: je kan bij veel site niet meer inloggen en zo zijn er nog veel meer dingen die van cookie gebruik maken. zoals onze goede vriend redman al zij, gewoon alle internet dingen afsluiten (denk ook aan kazaa dergelijk maar ook gewoon firefox) Als je toch van plan bent om je cookies uit te zetten: Firefox: ga naar extra/opties/privacy cookies tabblad, en dan "websites toestaan om cookie te plaatsen" uitvinken IE: ga naar extra/internet-opties/privacy en daar beveleging op zijn laagst zetten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.