Tim14 Geplaatst: 5 september 2004 Rapport Geplaatst: 5 september 2004 bedoel je die naar diaz?dat kwam door een groot hek Ja dat snap ik... maar waarom was dat hek gesloten?? Reageren
The Outlaw Geplaatst: 5 september 2004 Rapport Geplaatst: 5 september 2004 bedoel je die naar diaz?dat kwam door een groot hek Ja dat snap ik... maar waarom was dat hek gesloten?? je moest eerst missies doen op het 1e eiland, voordat je je verder kon gaan met de missie's van Diaz en de missie van het 2e eiland, zo dacht ik tenminste, weet niet of ik het correcct heb uitgelegd Reageren
liltuner Geplaatst: 5 september 2004 Rapport Geplaatst: 5 september 2004 laten we maar weer ff ontopic gaan mensen,anders praten wie hier over vice city ipv san andreas ontopic, hahaha,CJ kan nu ook roken! Reageren
The Outlaw Geplaatst: 6 september 2004 Rapport Geplaatst: 6 september 2004 laten we maar weer ff ontopic gaan mensen,anders praten wie hier over vice city ipv san andreas ontopic, hahaha,CJ kan nu ook roken! ja dat vind ik nou echt 1 van de leukste vernieuwingen, je kunt jezelf gewoon de morseles roken, echt heerlijk Reageren
liltuner Geplaatst: 6 september 2004 Rapport Geplaatst: 6 september 2004 ja,zou je eigen ook dood kunnen roken en blowen? Reageren
Arjen Geplaatst: 6 september 2004 Rapport Geplaatst: 6 september 2004 ja,zou je eigen ook dood kunnen roken en blowen? Wil je je even bij de regels houden aub. Niet spammen graag. <_< De topic ging over nieuw nieuws.. Of je je dood kan blowen is natuurlijk niet bekend, dus eigenlijk een zinloze vraag. Reageren
liltuner Geplaatst: 6 september 2004 Rapport Geplaatst: 6 september 2004 sorry, en trouwens,dat wazige effect,ik vind wel dat dat eigenlijk moet passen bij nitro,net als nfsu Reageren
The Outlaw Geplaatst: 7 september 2004 Rapport Geplaatst: 7 september 2004 sorry, en trouwens,dat wazige effect,ik vind wel dat dat eigenlijk moet passen bij nitro,net als nfsu ja dat is echt cool, maar ik weet het zo net nog niet hoor??? Notro gas in SA, hmm moet ik toch eerst een plaatje bekijken, hoop wel dat het erin komt Reageren
liltuner Geplaatst: 7 september 2004 Rapport Geplaatst: 7 september 2004 ja,die informatie is echt mooi,misschien blauwe vlammen uit je uitlaat? Reageren
Lantyz Geplaatst: 7 september 2004 Rapport Geplaatst: 7 september 2004 Dus waarschijnlijk/mogelijk krijgen we ook aardbevingen in het spel gaaf!!!! :lol: :lol: Dat staat er niet: Er staat 'wounds of the earthquake", dus vrij vertaald: "Wonden van de aardbeving". Dus ingestorte gebouwen en dergelijke. Ik denk niet dat we ingame te maken krijgen met aardbevingen. Misschien in een cutscene ofzo, maar ook dat verwacht ik niet. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 7 september 2004 Rapport Geplaatst: 7 september 2004 Dus waarschijnlijk/mogelijk krijgen we ook aardbevingen in het spel gaaf!!!! :lol: :lol: Dat staat er niet: Er staat 'wounds of the earthquake", dus vrij vertaald: "Wonden van de aardbeving". Dus ingestorte gebouwen en dergelijke. Ik denk niet dat we ingame te maken krijgen met aardbevingen. Misschien in een cutscene ofzo, maar ook dat verwacht ik niet. jammer het was wel lachen geweest als, Cj in een aardbeving terecht kwam, overal gillnde mensen, stappen aut hun auto's, mensen verlaten hun zaak. Ik zou zeggen dat het veel mogelijk heden bracht Reageren
liltuner Geplaatst: 7 september 2004 Rapport Geplaatst: 7 september 2004 niet teveel van het goede maar ik hoop het niet hoor aardbevingen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.