Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey!

Ik heb een vraagje in naam van Tales en me zelf.

We zouden graag de Mafia Sentinel van GTA III hebben voor GTA: SA

Als iemand dit zou willen doen?

Als je er mee bezig bent zeg dan aub even iets

dank u!

Tales & zethe

Geplaatst: (bewerkt)

Hij zal automatische zwart zijn. En als het niet zo is maak ik hem wel zwart. En hij zal de sentinel vervangen.

EDIT: Hier is hij dan:

gallery241ee.th.jpg gallery251gh.th.jpg gallery263ks.th.jpg gallery272pa.th.jpg

Download:

Het is vergrendeld met een wachtwoord. Om diefstal te voorkomen. Wie hem wil moet me een PM sturen dan stuur ik jou het passwoord.

Enjoy :bier:

Bewerkt: door Matiscus
Geplaatst:

Vet geconverteerd Matiscus! Alleen voor in de bumber zie ik nog een vaag deukje, of is dat van het botsen? :puh:

Geplaatst:

Ik ben bezig met allemaal de auto's te converteren. Dat word dan 1 grote mod. En die ga ik inzenden naar gtagames. De sport atuo's zijn bijna allemaal af. Maar hou alstublief die mod voor jullie. :)

@daddypimp: Het is van het botsen. Of het het kan ook zijn dat het zo standaard in het model zit.

Greetz Matiscus :bier:

Geplaatst:
Ik ben bezig met allemaal de auto's te converteren. Dat word dan 1 grote mod. En die ga ik inzenden naar gtagames. De sport atuo's zijn bijna allemaal af. Maar hou alstublief die mod voor jullie. :)

@daddypimp: Het is van het botsen. Of het het kan ook zijn dat het zo standaard in het model zit.

Greetz Matiscus :bier:

hoe doe je dat dat inzenden ik heb nog een paar mods liggen die ik graag op die site had gezien zodus

Geplaatst:

Inzenden is sinds kort niet meer mogelijk, de precieze redenen weet ik niet, daarvoor moet je bij de admins zijn. Volgens mij omdat er voornamelijk onzi werd ingestuurd.

Ook worden niet alle mods die je instuurt gelijk er ook daadwerkelijk op worden gezet. eerst moet er gekeken worden of ze goed genoeg zijn en ook of ze echt werken in het spel.

Geplaatst:

Ik denk dat als je een echt goede mod gemaakt hebt en het Joriz verteld zal hij hem vast wel op GtaGames.nl zetten hoor.

Als het maar goed is met een Nederlandse Readme.

Geplaatst:

Ja, dat is waar. Je moet gewoon je mod naar 1 van de admins sturen. En ik vind het ook beetje dom om 1auto in te zenden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...