Jorge_F Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 @ Jorge: Jawel hoor, zoiets heet "Boundarie Hack" .Greetz . Ik had er een keer van gehoord ja, maar wist niet of het nou wel of niet werkte, blijkaar wel dus . Ik wens je veel succes, het kaartje dat je gemaakt hebt is in ieder geval al zeer mooi geworden . Reageren
DaBeast Geplaatst: 22 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Dank je Jorge, Als je ooit eens wilt joinen/fuseren zeg ik direct ja . Greetz Reageren
Blastov Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Is goed Blaster , Ik weet wat je kan dus je mag joinen.Nog andere kandidaten ? Greetz edit:Omg Mafia heeft meer dan 4500 textures . Ik heb is een keer over nagedacht om zelf zo'n mod te maken, mafia models in gta, maar dat kost gewoon te veel werk, maar ik wil wel joinen om de models om te zetten, dan hoef ik niet alles in mijn eentje te doen Reageren
DaBeast Geplaatst: 22 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Hehe, BTW: moest je de models niet hebben, ik heb ze hier liggen. Greetz Reageren
Matiscus Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Ik denk dat we gewoon een nieuw eiland moeten maken. Wiepie is er een PRO in. Hij joint het team. Dus laat hem het maar doen. Even groot als GTI. Dan hebben we al genoeg werk. Wat vinden jullie ervan? Reageren
DaBeast Geplaatst: 22 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Hehe, ik heb Wiepie aan het werk gezet. Hij maakt het. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Ik denk dat we gewoon een nieuw eiland moeten maken. Wiepie is er een PRO in. Hij joint het team. Dus laat hem het maar doen. Even groot als GTI. Dan hebben we al genoeg werk. Wat vinden jullie ervan? Besef wel dat dat lang gaat duren he, GTI is al niet zo heel groot en is na meer dan een half jaar nog maar net tot de helft volgebouwd. Ik wens jullie succes . Reageren
Matiscus Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Juist daarom. Het eiland dat ze eerst gingen maken was groter dan VC. Wat zou dat dan al niet geweest zijn. Een 50 jaren plan. Succes Wiepie. Reageren
DaBeast Geplaatst: 22 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Ik heb liever zoals het nu is, naast vice city komt ook nog een eiland. Greetz Reageren
007 RoadRunner Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Oké, Wij willen dat jullie een modnaam kiezen. Dit zijn de mogelijkheden: ->GTA: Mafia Style; ->GTA: Angelo Rules; ->GTA: East Coast Mob; ->GTA: Mafia Rules; ->GTA: Mafia Stories; ->Mob Enforcer; ->The Angelo's; ->Crime World. Reageren
Matiscus Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 GTA Mafia Stories. Het lijkt mij wel een leuke naam. En ook al lijkt het gerips van GTA LCS! Reageren
SWYV Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 GTA crime world lijkt mij perfect Reageren
Blastov Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 GTA: Mafia Stories, spreekt mij het meest aan Dabeast, ik heb mafia, dus ik kan zo met die Data Extractor alle models en textures eruit halen Reageren
DaBeast Geplaatst: 23 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Ik kies voor Gta Mafia Stories . @Blaster: Ow, wist ik niet nouw, in geval dat iemand niet Mafia heeft of de moeite niet wilt doen voor het te unpacken, ik heb ze geupload. Greetz Reageren
Giorgo Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Ik ga ook voor GTA : Crime World. Dit lijkt me een erg leuke mod als hij er is ik download hem zeker en plaats de screens. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.