Blastov Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Mischien gaat de fusie toch door met GTA Unicorn City Het hangt allemaal nog een beetje van BigG af... Reageren
DaBeast Geplaatst: 23 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 (bewerkt) Ok, we hebben toestemming gekregen voor de boundaries hack te gebruiken . Nu nog hopen op de nieuwe engine : http://www.gtaforums.com/index.php?showtop...0entry3475254 <topic. Word lekker groot(als het aan mij ligt). Greetz Bewerkt: 23 januari 2006 door dabeast Reageren
Blastov Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Zojuist zijn GTA Unicorn City en GTA Mafia Stories officieel gefuceerd Ik moet een paar dingen weten voor het forum: Alle leden met hun rang Wat er allemaal al af is Reageren
Giorgo Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 (bewerkt) Ik hoop dat je niet alle leden van het forum bedoelt van dat zijn er rond de 24.000 (ruwe schatting). Van die zijn er ong. actief 400. En nogmaals Succes met de mod jongens. @ Ik denk erover na en ik zou graag willen mewerken als het mag natuurlijk. Ik kan dingen bewerken zoals : Billboards, Loadscreens, Neon enz... En ik heb erg veel tijdn ik zit vaak op het forum. ______________ greetz Giorgo Bewerkt: 23 januari 2006 door Giorgo Reageren
Blastov Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Ik hoop dat je niet alle leden van het forum bedoelt van dat zijn er rond de 24.000 (ruwe schatting).Van die zijn er ong. actief 400. En nogmaals Succes met de mod jongens. @ Ik denk erover na en ik zou graag willen mewerken als het mag natuurlijk. Ik kan dingen bewerken zoals : Billboards, Loadscreens, Neon enz... En ik heb erg veel tijdn ik zit vaak op het forum. ______________ greetz Giorgo Je kunt je voor 4 dingen aanmdelen: 1. SCM Coding 2. 3D Modelling 3. Photoshopper 4. Betat tester Jij valt duidelijk onder nummertje 3 Als je dat wilt moet je je op ons forum aanmelden: hiero Reageren
Matiscus Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Ik was Leider dus ik blijf het ook. Men taak is IDE/IPL Modeling en Texturing (meest auto's). Reageren
Blastov Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 (bewerkt) Ja dat klopt, dit zijn de nieuwe rangen: Leiders: Dabeast Matiscus Wiepie Tim Onderleiders: Blaster BigG Leden: Gangster 28 Mattias [GFX] 7nthSin [GFX] Maurice [Coding] SWYV A.K.A Sonny Yoshi [sCM] Crusader [Weapons&Cars] RoadRunner[General Modeling] Blaster[General Modeling] General Lee [General Modeling] Oja, willen ALLE leden zich aanmelden op dit forum Bewerkt: 25 januari 2006 door Blaster27 Reageren
Giorgo Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Ik heb me aangemeld en ik heb ook je post gezien Blaster. Maar mijn vraag is nu ? wat moet ik allemaal doen ? Als er werkjes ofzo zijn zend me ze snel door en ik doe het ik heb nog juist een neon mod gemaakt en een andre maan in het spel. Duis zulke dingen kan ik allemaal, alles met de TXD generator ook andere wegen of dergelijke. Dus als er iets moet gedaan worden ik doe het ! Reageren
Matiscus Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Gewoon luisteren, en wachten tot je een taak krijgt. PM me even jouw MSN. Reageren
Blastov Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Ik heb me aangemeld en ik heb ook je post gezien Blaster.Maar mijn vraag is nu ? wat moet ik allemaal doen ? Als er werkjes ofzo zijn zend me ze snel door en ik doe het ik heb nog juist een neon mod gemaakt en een andre maan in het spel. Duis zulke dingen kan ik allemaal, alles met de TXD generator ook andere wegen of dergelijke. Dus als er iets moet gedaan worden ik doe het ! Op het moment nog niet zo veel, je mag wel artwork en logo's maken zolang je maar bij het vice city\gta3 \ mafia stories thema blijft Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.