Jump to content

Help

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Als ik ipb wil instaleren op wyger.nl krijg ik deze fout wat moet ik doen ?

Hier is een screen.

post-5916-1137492244_thumb.jpg

Bewerkt: door The Mafia
Geplaatst:

Kun jij Engels? Er staat toch dat de gebruiker geen toegang heeft. Kan ook ergens anders aan liggen maar dat staat er.

Geplaatst: (bewerkt)

Een beetje,maar ik heb gewoon de map van ipb 1.3 upgeload naar wyger.nl wat moet ik nog meer doen ?

X-TX kun jij mischien ipb 1.3 final van invisionpower.nl instaleren op een host ? Alvast Bedankt !

Bewerkt: door The Mafia
Geplaatst:

Ja, gewoon upgeload. Je moet een database aanmaken of bij de installatie kiezen dat IPB het zelf moet doen. Persoonelijk kies ik voor de eerste. Vervolgens toets je de gebruiksnaam en wachtwoord in die je bij het aanmaken van de database hebt gekozen. Dan nog kunnen er problemen zijn.

Nee, dat moet je echt zelf doen, als de installatie anders was wou ik het wel doen maar hierbij moet je aantal dingen invullen die ik eigenlijk niet mag weten.

Geplaatst:
Nee, dat moet je echt zelf doen, als de installatie anders was wou ik het wel doen maar hierbij moet je aantal dingen invullen die ik eigenlijk niet mag weten.

Maar ik heb al 100 keer geprobeerd ipb 1.3 te instaleren en als jij een gratis host hebt gevonden mail ik je de gebruikernaam en wachtwoord wel ik vertrouw jou wel anders was je ook geen superlid.

Geplaatst:

Als de crew slim was geweest was ik nu ML. Maar goed, ik heb geen zin om iemand anders een account te gebruiken voor dingen zo als IPB. Je mag al je vragen aan mij stellen maar ik ga het niet installeren. Maak maar screens of andere dingen ik geef wel antwoord op.

Geplaatst:

Ik zie de fout al..

Je moet het file sm_install.php openen. :sigaar:

Jij opende gewoon de index. :-(

Btw vergeet sm_install en conf_global niet te chmodden naar 777. ;)

Geplaatst:

Ok ik heb dit niet gehad maar je moet dit doen:

Je upload alles op je ftp in een mapje forums ofzo als je er nog een website bij wilt.

Dan ga je naar je mysql control en maak je een mysql database aan en daarna een user.

Dan run je sm_instal.php en dan moet je alle gegevens invullen en hij moet werken.

Ik denk dat je wat fouts hebt gedaan want als je ipb download moet je naar:

Upload->

en dan alle files uploaden en done. (inclusief alle mappen dus niks verwijderen)

Geplaatst:

je kan geen IPB op wyger.nl (heb zelf geprobeert).

de admins zeiden dat ze veel dingen moesten aan passen met de datebase.

en daar hadden ze niet zo veel zin in.

ik zou een ander host zoeken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...