Pete-R Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Geplaatst: 1 september 2004 http://www.gtagames.nl/downloads.php?release_id=6 ik heb deze txd aanpasser gedownload en heb wat dingen met paint shop pro veranderd en als ik dan het orginele bestand wil veranderen in het aangepaste paint shop pro bestand dan doe ik rechter muisknop op het orginele bestand en dan replace en dan staat er file acces denied wat kan ik er aan doen zodat ik gewoon bestanden aan kan passen?¿? Reageren
Eclipse Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Geplaatst: 1 september 2004 ik heb het zelf nog nooit gehad :o terwijl ik er veel mee heb gewerkt misschien het alleeen lezen uitzetten van gta3.img en gta3.dir Reageren
Pete-R Geplaatst: 1 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2004 (bewerkt) ik werk niet met die ik werk met die gta txd aanpasser maar leg een suit dan hoe het helemaal moet om er in te zetten want in weet niet zeker of ik het goed doe Bewerkt: 1 september 2004 door petersmurfje Reageren
Eclipse Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Geplaatst: 1 september 2004 ja ironfist had er een handleiding voor gemaakt...maar dat topic is gedeleted <_< ...ik kan er nu geen voor je maken want ik heb het erg druk hiero Reageren
Pete-R Geplaatst: 3 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2004 Kun je er nu wel een voor me maken? Want ik wil echt heel graag dingen aanpassen Reageren
Tim Geplaatst: 3 september 2004 Rapport Geplaatst: 3 september 2004 wat zitten jullie moeilijk te doen, gewoon de gta vc folder, niet op alleen lezen zetten DUS ALLEEN LEZEN UITZETTEN :angry: Reageren
Pete-R Geplaatst: 3 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2004 Man doe chill gekke heb ik allang gedaan p.s.:Je hoeft niet gelijk zo uit te schieten hoor TIM Reageren
Eclipse Geplaatst: 3 september 2004 Rapport Geplaatst: 3 september 2004 wat zitten jullie moeilijk te doen, gewoon de gta vc folder, niet op alleen lezen zettenDUS ALLEEN LEZEN UITZETTEN :angry: hallo een beetje normaal helpen he Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.