Noa Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 (bewerkt) ik heb mijn GTA3.img verprutst toen ik een mod erop wilde plaatsen en nu kan ik geen GTA San Andreas omdat GTA3.img verprutst is. kan iemand een schone (zonder mods) GTA3.img hier plaatsen ik zou je echt dankbaar zijn Bewerkt: 17 januari 2006 door Noa Reageren
Little Mister Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 Je kan hem toch gewoon opnieuw installeren ofzo? En heb je geen back ups gemaakt dan? Dan zou ik dat voortaan maar doen.... Reageren
RonaldVC Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 Gewoon herinstalleren.. Je savegames blijven bewaard, die staan namelijk in je eigen documenten map. Geen zorgen dus, je verliest geen savegames ofzo.. Het enige wat je kwijt bent zijn eventuele andere mods... Groetjes en succes Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 Van wat ik van eerde topics die over de GTA3.img begreep is dat complete bestand veel te groot om hier te uploaden. Het beste kun je inderdaad SA opnieuw installeren. Dat kan verder geen kwaad, want je gesave-de spellen staan in een aparte map (documents & settings/mijn documenten/SA userfiles). Tsja....dit bericht komt wel erg als mosterd na de maaltijd. Iedereen is sneller.... Reageren
Noa Geplaatst: 17 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 ok bedankt maar het installeren duurt best lang maar ja dat is het enige dat ik kan doen bedankt Reageren
.Sharingan Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 Van wat ik van eerde topics die over de GTA3.img begreep is dat complete bestand veel te groot om hier te uploaden. Het beste kun je inderdaad SA opnieuw installeren. Dat kan verder geen kwaad, want je gesave-de spellen staan in een aparte map (documents & settings/mijn documenten/SA userfiles).Tsja....dit bericht komt wel erg als mosterd na de maaltijd. Iedereen is sneller.... het is veeeel te groot bijna 1 gyg het is 910 MB ! Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Hu, maar ik had begrepen dat je op GTA-Forum geen bestand mocht uitwisselen ! Reageren
Goliat Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 over gta3.img gesproke, ik heb GTI geinstald maar nu wil ik 't weer normaal hebben, bij het instaleren kreeg ik de mogelijk heid om 'm automatisch te back uppen maar ik weet nu niet waar ik die back up kan vinde kan iemand mij helpen? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 ga eens naar Start->Zoeken->dan je txt ik weet niet zeker of het werkt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.