Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb mijn GTA3.img verprutst toen ik een mod erop wilde plaatsen en nu kan ik geen GTA San Andreas omdat GTA3.img verprutst is. :-(

kan iemand een schone (zonder mods) GTA3.img hier plaatsen :)

ik zou je echt dankbaar zijn :klap:

Bewerkt: door Noa
Geplaatst:

Je kan hem toch gewoon opnieuw installeren ofzo? En heb je geen back ups gemaakt dan? Dan zou ik dat voortaan maar doen....

Geplaatst:

Gewoon herinstalleren.. Je savegames blijven bewaard, die staan namelijk in je eigen documenten map. Geen zorgen dus, je verliest geen savegames ofzo.. Het enige wat je kwijt bent zijn eventuele andere mods...

Groetjes en succes :cya:

Geplaatst:

Van wat ik van eerde topics die over de GTA3.img begreep is dat complete bestand veel te groot om hier te uploaden. Het beste kun je inderdaad SA opnieuw installeren. Dat kan verder geen kwaad, want je gesave-de spellen staan in een aparte map (documents & settings/mijn documenten/SA userfiles).

Tsja....dit bericht komt wel erg als mosterd na de maaltijd. Iedereen is sneller....

Geplaatst:
Van wat ik van eerde topics die over de GTA3.img begreep is dat complete bestand veel te groot om hier te uploaden. Het beste kun je inderdaad SA opnieuw installeren. Dat kan verder geen kwaad, want je gesave-de spellen staan in een aparte map (documents & settings/mijn documenten/SA userfiles).

Tsja....dit bericht komt wel erg als mosterd na de maaltijd. Iedereen is sneller....

het is veeeel te groot bijna 1 gyg

het is 910 MB !

Geplaatst:

over gta3.img gesproke, ik heb GTI geinstald maar nu wil ik 't weer normaal hebben, bij het instaleren kreeg ik de mogelijk heid om 'm automatisch te back uppen maar ik weet nu niet waar ik die back up kan vinde :?

kan iemand mij helpen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...