cornee Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2006 Hallo allemaal.. Ik zie op deze site allemaal screenshots van gta sa en gta vice city.. maar hoe maak je die nou?? ik gebruik 'fraps' is opzich wel handig alleen je krijgt een nummer in beeld.. en dat wil ik niet.. kan iemand me een naam van een programma geven?? pleassee.. help me !? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2006 (bewerkt) Welkom Cornee.. Het is eigenlijk heel simpel. Als je in het spel bezig bent, en je wil een screenshot van iets druk dan gewoon op de printscreen knop. Dan ga je naar Paint of een ander bewerkprogramma, en je kiest voor invoegen. Voilà, je screen kan je nu bewerken en naar vrije keuze van extensie opslaan.. Je heb dus geen speciale programma's nodig om een screen te maken.... Succes EDIT: ff een typefoutje verbeterd Bewerkt: 17 januari 2006 door RonaldVC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cornee Geplaatst: 17 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2006 Oke .. maar ik bedoel het iets anders namelijk : met fraps kan je screenshots achter mekaar maken.. je klikt op een vooraf ingestelde toets.. en hij verzendt hem naar een map.. met print screen kan je er maar een maken .. en dat vind ik een beetje irritant.. :$ weet iemand anders hoe en wat?? Alsnog bedankt RonaldVC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2006 Ach je bedoelt een serie van shots... Maar als je een filmpje maakt met fraps kan je toch later met behulp van dat filmpje een serie shots maken? Correct me if I'm wrong, zelf heb ik fraps niet vandaar.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cornee Geplaatst: 17 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2006 Ach je bedoelt een serie van shots...Maar als je een filmpje maakt met fraps kan je toch later met behulp van dat filmpje een serie shots maken? Correct me if I'm wrong, zelf heb ik fraps niet vandaar.... Daar heb je wel gelijk in.. Alleen bij FRAPS krijg je : www.fraps.com in je filmpje.. en dat vind ik jammer. Maar RonaldVC.. maak jij nooit screenshots?? Zo ja, waarmee en hoe..?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2006 Maar RonaldVC.. maak jij nooit screenshots?? Zo ja, waarmee en hoe..?? Ja hoor, ik maak wel screenshots, maar niet zo vaak. Ik maak ze gewoon zoals ik al zei met de printscreenfunctie. Daarna open ik hem met paint, maak hem 800x600 en sla hem op als .jpg of .png. En als ik een screenshot wil zonder healthbar enzo, schakel ik de ''hud mode'' in het spel uit, zodat de screen eruit ziet als een foto...Maar zó belangrijk vind ik die shots niet echt, vandaar simpel en goedkoop, met Paint. Groetjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2006 Als het goed is kun je met de Ultimate Trainer van Lithjoe ook achter elkaar screens maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cornee Geplaatst: 17 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2006 Als het goed is kun je met de Ultimate Trainer van Lithjoe ook achter elkaar screens maken. Super Bedankt.. Ik heb hem meteen geinstaleerd.. en hij werkt goed hoor ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goliat Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2006 ok handig, ik wist niet datie bestond Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.