Jump to content

screenshots...


cornee

Recommended Posts

Hallo allemaal.. Ik zie op deze site allemaal screenshots van gta sa en gta vice city.. maar hoe maak je die nou?? ik gebruik 'fraps' is opzich wel handig alleen je krijgt een nummer in beeld.. en dat wil ik niet.. kan iemand me een naam van een programma geven?? pleassee.. help me !? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom Cornee..

Het is eigenlijk heel simpel.

Als je in het spel bezig bent, en je wil een screenshot van iets druk dan gewoon op de printscreen knop. Dan ga je naar Paint of een ander bewerkprogramma, en je kiest voor invoegen. Voilà, je screen kan je nu bewerken en naar vrije keuze van extensie opslaan..

Je heb dus geen speciale programma's nodig om een screen te maken....

Succes :cya:

EDIT: ff een typefoutje verbeterd :)

Bewerkt: door RonaldVC
Link to comment
Delen op andere websites

Oke .. maar ik bedoel het iets anders :*D namelijk : met fraps kan je screenshots achter mekaar maken.. je klikt op een vooraf ingestelde toets.. en hij verzendt hem naar een map.. met print screen kan je er maar een maken .. en dat vind ik een beetje irritant.. :$ weet iemand anders hoe en wat??

Alsnog bedankt RonaldVC :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ach je bedoelt een serie van shots...

Maar als je een filmpje maakt met fraps kan je toch later met behulp van dat filmpje een serie shots maken?

Correct me if I'm wrong, zelf heb ik fraps niet vandaar....

Daar heb je wel gelijk in..

Alleen bij FRAPS krijg je : www.fraps.com in je

filmpje.. en dat vind ik jammer. :?

Maar RonaldVC.. maak jij nooit screenshots?? Zo ja, waarmee en hoe..?? :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Maar RonaldVC.. maak jij nooit screenshots?? Zo ja, waarmee en hoe..?? :*D
Ja hoor, ik maak wel screenshots, maar niet zo vaak. Ik maak ze gewoon zoals ik al zei met de printscreenfunctie. Daarna open ik hem met paint, maak hem 800x600 en sla hem op als .jpg of .png. En als ik een screenshot wil zonder healthbar enzo, schakel ik de ''hud mode'' in het spel uit, zodat de screen eruit ziet als een foto...

Maar zó belangrijk vind ik die shots niet echt, vandaar simpel en goedkoop, met Paint. :Y

Groetjes :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...