Giorgo Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Ja idd Backsmash. Je had een tut gemaakt over Pictuning en daar stond het inderdaad ook in. Maar Mafia doet het wel op een andere wijze. Jij deed het alles selecteren en dan delete. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Voor een parel moet moet je precies het zelfde doen net als wat the mafia zei maar dan ctrl+b doen en dan de highlight and de shadow enzovoorts veranderen dat je een soort parel tint krijgt. Reageren
Mpp Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 de ramen moeten toch niet de zelfde kleur hebben Reageren
Giorgo Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Wat bedoel je Mpp ? Dat ligt natuurlijk aan de smaak van de persoon die aan het pictunen is. Maar ik zou gaan voor de ramen zwart en dan layer op ''soft light''. Maar je kan ze (in dit geval) nu ook in blauw doen en op color en de opacity iets verlagen maar dat is niet mooi. ______________ Giorgo Reageren
Wazuup Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 (bewerkt) Nice! Ik vroeg me al af of dit kon. Maar ik heb nog een vraag, want er wordt vaak gezegt: ''brush wat in de ronte'' Ik snap wat brushes zijn, maar wat wordt daar dan mee bedoelt? Bedankt en Greetz Wazuup Bewerkt: 27 januari 2006 door Wazuup Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.