Jump to content

Froodooo Vs General Lee

Recommended Posts

Geplaatst:

Froodooo

+ Render is Great!

+ Tekst is goed te zien!

- De render is voor de rand van de sig , niet mooi.

General Lee

+ Dat randje

- Render is niet ech smakelijk ..

- Background is fel , hou ik niet van

Mijn stem gaat naar Froodooo

Geplaatst:

Froodooo

Dit ziet er goed uit, behalve de tekst is het echt weer een van jouw meesterwerkjes geworden. Er zit een prachtig effect over die render, en de achtergrond is precies de goede kleur.

General lee

Jij gaat ook met sprongen vooruit, een tijdje geleden starten jij photoshop voor het eerst op en nu zie ik al dit soort signatures. Heel goed, maar ik denk dat froodoo iets te hoog gegrepen is voor jouw op dit moment. Aantal tips: zet nooit een blur over je render (of iets anders waardoor hij zo wazig wordt), de achtergrond kleur is niet zo heel erg bijpassend. Je kan beter met smudge werken om de achtergrond kleur te bepalen.

Mijn stem gaat uiteindelijk naar froodooo.

Geplaatst:

Ik stel voor om hier gewoon niet meer te stemmen, aangezien General Lee nog met een andere battle bezig is.

Levi of Slimm zal het hier wel verder opvolgen.

Geplaatst:

Maar die battle tegen mij was toch maar tot vandaag dus het is toch zo erg niet ?

Geplaatst:

Froodooo

De kleuren zijn flauw, wat ik erg jammer vindt. De kleuren is één van de belangrijkste delen van de sig, en het ziet er nogal "duf" uit. Wat je hebt gedaan met je render vindt ik heel goed.

General Lee

Blur is iig wel goed over een render, zolang je het maar niet te zichtbaar maakt. Er zit geen gevoel in de sig eerlijk gezecht, en de text kon je misschien ergens een effect met de render gedaan hebben. Het paarse kleur is echt niet mooi, wat heel je sig verpest...

Mijn stem gaat naar Froodooo, goede battle!

Geplaatst:

Zeg mensen, ik heb deze battle toch stilgelegd?

Waarom stemmen jullie dan door? :?

Geplaatst:

De battle is afgelopen.

De uiteindelijke uitslag is (onder voorbehoud van fouten;)):

Froodooo: 8

General Lee 3

Goed gespeeld, General, en iedereen bedankt voor zijn stemmen!

Geplaatst: (bewerkt)

Jammer, nu sta ik weer op 0 in de ranking, maar toch bedankt voor de battle Froodooo.

Bewerkt: door General Lee
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...