Daneur Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Geplaatst: 1 september 2004 eeyz, kwou un wage mod toevoege en toen hep ik eerst ut oude bestand verwijderd (duluxo.dff & .txd) maar nou krijg ik de nieuwe niet meer toegevoegd en nou kan ik niet meer mun garage in maar die auto staat wat duluxo heet. kan iemand me ut oude bestand onder un link zette waar ik hem dan weer kan downloade CIAO p.s. duluxo is volgus mij die autp wat bij sushine cars staat als je ut spel hebt uitgespeeld..... Alvast bdankt :blink: :blink: Reageren
Thabit Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Geplaatst: 1 september 2004 Die is volgens mij niet te downloaden! Misschien moet je proberen op google! Reageren
Joriz Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Geplaatst: 1 september 2004 Gewoon GTA effe opnieuw instaleren, dat gaat het snelst. Altijd als je mods gaat plaatsen bestanden back-uppen! Reageren
Eclipse Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Geplaatst: 1 september 2004 en als je de volgende keer nog een wagen in VC wil zetten kan je het beste deze handleiding volgen Reageren
Daneur Geplaatst: 1 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2004 diej heb ik ook gevolgd, alleen geen backup gemaakt omdat ik niej weet hoe dat daar bij moet ??? Reageren
Robin2130 Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Geplaatst: 1 september 2004 je kan ff een map aanmaken met de titel: VC Backups en daarna selecteer je die bestanden die je wilt backuppen, klik op de rechter muisknop en klik dan op kopieren, dan ga je weer terug naar je map en klik in die map met de rechtermuisknop en klik dan plakken. en klaar is kees offeeeh daneur Reageren
Pete-R Geplaatst: 2 september 2004 Rapport Geplaatst: 2 september 2004 je kan ook gewoon 2 gta vice city mappen maken met precies de zelfde bestanden bijvoorbeelt de linkse waar je bestanden aan pas en bevalt de mod je niet kun je hem met de rechtse weer weg halen door het aangepaste te vervangen voor het orginele bestand uit de rechtse map Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.