Jump to content

Draaksig met ''filterachtergrond''

Recommended Posts

Geplaatst:

Mijn nieuwste sig, net gemaakt:

werelddraak4lo.gif

Ik heb de filters plaster, wave, ocean riple en cross''lijntjes'' gebruikt.

Verder heb ik 2 verschillende scanlines erin gedaan, een render, tekst en een border.

Rates? En wat kan ik de volgende keer beter doen?

Geplaatst:

De achtergrond is wat te leeg, dus een beetje saai. En het staat niet zo goed bij de render, want de render ziet er nog al stoer uit, maar de achtergrond niet (roze en geel :muur: )

Geplaatst:

Hij is wel mooi..

Toch rate ik hem 6,8/10 omdat ik de border niet zo mooi vind, de letters (wie is Rix?) en ik vind het jammer dat die vleugels en staart er niet op staan. Als dat nou net buiten de sig vallen is het gaaf..

De achtergrond vind ik daarintegen goed passen bij die draak, en de kleuren over het algemeen zijn ook goed.

Groetjes :cya:

Geplaatst:

Rix is mijn naam op andere fora (behalve hier omdat ik mijn naam al een keer heb veranderd) en mijn nieuwe bijnaam.

Bedankt dat je de achtergrond leuk vind, zelf vind ik de stroke ook niet echt mooi.

En ik vind het zelf leuker als hij er net niet helemaal op staat, dit doe ik met al mijn sig (mijn kawasaki ninja en andere draken siggen ook).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...