Jump to content

Wat is het leukste dat je hebt gedaan?


Toni Caprioni

Recommended Posts

Bedankt, echt leuk uitgelegd, ik heb ze zélf nooit geprobeerd. Hoe kan je trouwens als je vól op ENTER duwt nog doorgrinden, dan ben je toch van je motor af? Misschien moet je er eens een keer een filmpje van maken, wat muziek erbij, overgangen e.d, want als ik het zo hoor is het niet verkeerd. Ik heb even op GTAStunting.com gekeken, is misschien wel grappig, er waren alleen geen filmpjes mogelijk om te downloaden, allemaal "unavailable".

Bewerkt: door Baffie
Link to comment
Delen op andere websites

nou kijk ik heb zlef met de clan al 3 filmpjes gehad en vna mezelf ook al 5 maar ik sit nu op een slechte pc ook niet van mij maar vn mijn moeder dus maar je kan op gtastunting wel filmpjes downen je meot je eerst registreren dan naar gta vc gaan op het forum en dan onder unmodded video releases en dan zul je er zat vinden allee nde meeste zijn gepost op thegamersalliance dat is een speciale site voor gta filmpjes daar meot je jje ook op registrern ze hebben trouwens ook een how to vid dan meot je wat rond kijken op het forum dan kom je hem wel tegen en oja wat je zij vna dat je eraf bent op de rail onder het grinden is niet waaar als je op de muur af rijd en ragt op die ENTER dan springt hij eraf en maakt de motor gekke bewegingen en komt hij er trug op maar dat is veel oefen om het makkelijk temaken moet je een bump maken dus een 45 graden wheelie tegen een muur aanrijden en dan heeel hard raggen dan komt hij eraf en erop :)

veel succes :*D:*D

Link to comment
Delen op andere websites

Vlak voordat ik Vice City uitspeelde heb ik heel veel leuke dingen gedaan.

VC is inmiddels verleden tijd, maar wat ik toch het tofste vind is een keiharde politie achtervolging waarin je gierend door de bochten scheurt, op de hielen gezeten door bloeddorstige smerissen die jou dood willen hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

-Zelf missies verzinnen, en zo een verhaal maken. :Y

Ja, dat vond ik denk ik ook het leukste, zélf een soort missie op touw zetten. Ik had als doel de juwelierszaak in Vice Point overvallen, kan heel makkelijk, je loopt naar binnen, geweer richten op verkoper, geld pakken en er vandoor, maar toen had ik het heel uitgebreid gedaan. Tussendoor wel eens filmpjes en screens gemaakt, ging ongeveer zó:

Eerst het overvalpak te pakken zien te krijgen door de Malibuclub binnen te dringen, daar een boeltje neerpaffen en er uiteindelijk met het pak vandoor gaan in een Rumpo (dat ding dat achter de club staat), naar de Pay 'N' Spray, dan gaan verkennen voor de juwelierszaak. Foto's maken, als klant naar binnen en daar de boel bekijken.

Dan weggaan en terugkomen voor de buit. Rumpo voor de winkel, naar binnen, even rondlopen en ineens die verkoper pistool tegen z'n kop aanduwen. Even wachten, dan naar buiten rennen, en d.m.v. screens net doen alsof het een gigantische achtervolging is, terwijl ik maar twee sterren had. Lange achtervolging, helemaal naar het stadion, daar de auto in het water gegooid, intussen al wel politie afgeschud.

Nieuwe auto jatten (Mesa Grande), dan naar de Mall in Vice Point, nieuwe kleren kopen (Casual Outfit), dan naar de golfbaan om van de buit te genieten en ¨"bij te komen"¨, was wel grappige missie.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...