vale_46 Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 heey mede forumers ik heb de orginele nog niet gemodde gta3.img nodig ben ik vergeten te backupen wie weet waar ik die kan downloaden of krijgen (heb geen zin om alles weer opnieuw te instaleren) greets Reageren
gangster28 Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 1.Het hoort in het modding fora. 2.Hij is te groot om te uploaden. 3.Gebruik de zoekfunctie dan had je gezien dat er hier al zat topic over waren. 4.Dus enige optie is sa opnieuw installeren. Reageren
Typhoon Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 Nog 1 ding we mogen hem ook niet posten volgens mij, want we weten niet dat je hem legaal hebt, dus meschien mistje je dat bestand nog! Ik zou verder zoeken of gewoon opnieuw instaleren! Owja 1 tip: Maak voortaan voor het modden een backup! Zodat je altijd weer terug kunt. Reageren
vale_46 Geplaatst: 17 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 oh ok ik zal het volgende keer doen en ik heb em wel legaal in de winkel gekocht en ga ff kijken wat hij nu doet heb met de imgtool gta3.img ff ge rebuild Reageren
Arjen Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Als je gta3.img bewerkt en beschadigd is, moet je gewoon je backup er over heen gooien. Tenzij je die niet hebt gemaakt. Dan moet je opnieuw installeren. gta3.img is namelijk het belangrijkste bestand voor GTA. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.