gta 88 Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 als je iedereen in de dat cafe neer schiet in sanfiero.en ook jonge die aan biljarten is zeggen ze dat je nooit meer kan biljarten nouw ik wel in sanfiero dat cafetje staant 3 blljart tafels áls je iedereen neer schiet en je gaat naar buiten en weer naar binnen dan ga je rechts af daar staat ook een tafel en daar staat ook een man Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 als je iedereen in de dat cafe neer schietin sanfiero.en ook jonge die aan biljarten is zeggen ze dat je nooit meer kan biljarten Klopt dit is waar. Als je iemand vermoord kun je nooit meer biljarten. Dit is bij de meeste zo. Als je het heel leuk vind, ga dan niet die personen dood schieten hé! nouw ik wel in sanfiero dat cafetje staant 3 blljart tafelsáls je iedereen neer schiet en je gaat naar buiten en weer naar binnen dan ga je rechts af daar staat ook een tafel en daar staat ook een man Klopt, dan staan ze er weer opnieuw. Maar dat betekend niet, dat je nog biljarten kan. Kan jij soms nog wel biljarten? Dan ben je een uitzondering !! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 ja want dan vraagt ie neit meer of je wilt biljarten ! Reageren
gta 88 Geplaatst: 17 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 als je iedereen in de dat cafe neer schietin sanfiero.en ook jonge die aan biljarten is zeggen ze dat je nooit meer kan biljarten Klopt dit is waar. Als je iemand vermoord kun je nooit meer biljarten. Dit is bij de meeste zo. Als je het heel leuk vind, ga dan niet die personen dood schieten hé! nouw ik wel in sanfiero dat cafetje staant 3 blljart tafelsáls je iedereen neer schiet en je gaat naar buiten en weer naar binnen dan ga je rechts af daar staat ook een tafel en daar staat ook een man Klopt, dan staan ze er weer opnieuw. Maar dat betekend niet, dat je nog biljarten kan. Kan jij soms nog wel biljarten? Dan ben je een uitzondering !! kan nog wel biljarten lol Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 Klopt, dan staan ze er weer opnieuw. Maar dat betekend niet, dat je nog biljarten kan. Kan jij soms nog wel biljarten? Dan ben je een uitzondering Is toch alleen op de PC-versie? Reageren
gta 88 Geplaatst: 18 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Klopt, dan staan ze er weer opnieuw. Maar dat betekend niet, dat je nog biljarten kan. Kan jij soms nog wel biljarten? Dan ben je een uitzondering Is toch alleen op de PC-versie? ik heb het voor de xbox en kan gewoon poelen Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Dan denk ik dat Piet-Herr gelijk heeft dat het aleen voor de PC versie is Tim Reageren
Ferre Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Dan ben ik blij dat ik hem op de Pc heb, want dan moest ik inplaats van blijarten gaan gokken in LV Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Hunk, ik bedoel wel als je SA voor de PC hebt dan kan dat voorkomen met dat biljarten ! En jij zegt dat je hem voor de PC hebt dus kan dat wel bij jouw voorkomen, dus zou je moeten gaan gokken in LV ! Reageren
Swedish Power Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Ik heb hem op de ps2 en ik had ook iedreen neer geknalt en toen kon ik ook nog biljaarten en een maatje van mij heb hem op de pc en had ook iedreen neer geknalt en kon het ook nog Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Dan is dat zoals Ruurd31 al zij een uitzondering Reageren
gta 88 Geplaatst: 18 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 heb ik geluk heb trouwens voor de xbox Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.