Jump to content

Counterstrike v1.6 Meeting point

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb geen flauw benul, hoeveel mensen op dit forum Counter Strike v1.6 spelen. Het is een zeer leuk spel, ik speel het zelf ook heel vaak. Ik denk dat meerdere mensen dit spel wel hebben.

Ik wil wel eens tegen andere forum-members spelen. Daarom vraag ik als je Counterstrike speel in welke map/server je vaak speelt of je die hier wilt vertellen.

Hoe weet ik welke server ik heb?

De naam vertellen heeft totaal geen zin, daarom moet je het IP (Internet Protocol) van de server hier melden. Je kunt de server-ip vinden door op de server rechtermuisknop te doen. Daarna klik je op "View server info". Dan kijk je bij "Ip Address". Die kopieer je.

Het is verboden om reclame voor je eigen server te maken, maar je mag wel de IP van de server vermelden. Dat jij er vaak inzit.

Ik speel altijd in deze server Counter Strike.

IP= 217.172.183.102:27016

Geplaatst:

Post hier dan ook niet.

Ik heb 1.6, maar speel eigenlijk alleen maar Source.

Natuurlijk heb ik zin om eens een keertje andere Forum members in te maken! (het liefst savonds).

Om te vertellen in welke server je vaak zit lijkt me niet heel slim, je kan beter zeggen welke IP wij dan gaan spelen.

Geef datum, tijd en server en ik zal er zijn :bier:

Geplaatst:

Ik heb ook Counterstrike 1.6 en speel het nog regelmatig.

Ik zit vaak in Tukkerterror, be.addicted ehm ik weet het niet zo precies meer, maar in nog wel meer. Moet ik nog even een keer op zoeken.

Ik meld me ook als speler, noem tijd plaats en server en ik zal er zijn als ik kan natuurlijk :*D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...