gta-krc-lover Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2004 hallo iedereen ik heb nu 90 hidden packages dus ik heb nu een tank maar waar? alleen bij het leger? :blink: alvast tanx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2004 Bij de legerbasis achter het vliegveld ja. Met een politiepakje aan wordt je niet beschoten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2004 nee anders typ je panzer dan heb je ook een tank :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2004 Dan kan je én VC niet voor 100% uitspelen, én je rank gaat dan zwaar omlaag. Dat is dus afgeraden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2004 (bewerkt) Nee dat is waar je kan maar beter niet gaan cheaten *Zulke berichtjes zijn niet nodig hè? Ik hoop dat je dit zelf ook snapt. Bewerkt: 1 september 2004 door Mr. Cortez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-krc-lover Geplaatst: 1 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 september 2004 ik heb dat politie pak nog nie <_< ik heb de missie COPLAND nog nie uitgespeelt ik dacht dat de tank ook in ocean beach stond :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2004 Nog ff doorspelen, of je voorbereiden op een fikse oorlog, wil je tóch die tank hebben .. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2004 ik dacht dat de tank ook in ocean beach stond :huh: De Hunter staat in Ocean Beach bij 100 Hiddin Packages! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-krc-lover Geplaatst: 2 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 september 2004 AH ik heb geprobeert bij het leger ik heb een heli gepakt en geland op een dak van een gebouw van het leger ben naar de tank gerent en stapte in maar geen sterretjes!!!!! alleen schiet het leger wel <_< maar je tank gaat bijna nie kapot :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bradley H. Geplaatst: 9 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2004 jullie hebben het steeds over packages wat is dat ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 9 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2004 (bewerkt) dat zijn hidden packages.... 10 pakjes - Body Armour 20 pakjes - Kettingzaag 30 pakjes - Magnum 40 pakjes - Vlammenwerper 50 pakjes - Sniper 60 pakjes - minigun 70 pakjes - Bazooka 80 pakjes - Sea Sparrow 90 pakjes - Tank 100 pakjes - Apache helicopter Bewerkt: 9 september 2004 door The Godfather Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bradley H. Geplaatst: 9 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2004 WAT BETEKENT BODY ARMUR IK HEB AL 10 VAN DIE BACKAGES.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 9 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2004 Zonder caps aub Body Armor is dat je, naast je Health Icoon, een levensmetertje erbij krijgt. Daar gaat eerst leven af, en daarna pas je Health. Body Armor kan je vergelijken met een kogelvrij vest. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 Alleen gaan bij een kogelvrij vest de kogels er niet doorheen, en bij body armor wel. Je kunt het beter vergelijken met een 2e leven. Die kan je trouwens op 150 krijgen door de vigilante missies te doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 (bewerkt) Zonder caps aub Body Armor is dat je, naast je Health Icoon, een levensmetertje erbij krijgt. Daar gaat eerst leven af, en daarna pas je Health. Body Armor kan je vergelijken met een kogelvrij vest. Alleen helpt die Body Armor niet als je aan het verzuipen bent! Bewerkt: 18 december 2004 door Mitch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.