Jump to content

tank


gta-krc-lover

Recommended Posts

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    8

  • Trax

    4

  • Lantyz

    4

  • gta-krc-lover

    3

Volgens mij niet, je krijgt $ 5000 per dag bij de mansion na de missie Copland, maar volgens mij kan je na de missie dat je alle ruiten in moet slaan bij de Mall in Vice Point al bedrijven gaan kopen. Dan kan je dus ook de missie van de Malibu gaan doen vóórdat je Copland ga doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het wilt zien moet je het eens een keertje uit gaan proberen, eerst de missie doen met die winkelruiten kapot maken. En dán meteen erachteraan de missie No Escape? gaan doen. Het kan natuurlijk ook dat ik het mis had omdat je anders (logische redenering) met een politiepak aan de missie Copland kan beginnen en dat zou natuurlijk een beetje vreemd zijn. Zie je er al uit als politie en dan moet je nóg eens een politiepak te pakken zien te krijgen

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook een tank krijgen door te zorgen dat je wanted level 6 hebt, en dan een tank stelen van de soldaten die achter je aan komen.

Maar dan heb je de tank en dan heb je nog 6 sterren achter je aan , ook niet echt bepaald slim . :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Het valt nog best mee, als je met een minigun (z0nder codes) bij een huis ga staan en elke keer sla je het spel op. Wordt het vanzelf wel een keer z0 erg dat je op zes sterren sta. Dan moet je met een sniper een tankbestuurder ondersteboven schieten en er instappen en héél snel wegrijden voordat ze je pakken. Dan naar een garage rijden. Tank erin, spel opslaan en vervolgens het spel opnieuw laden. Ben je meteen je wanted level helemaal kwijt.

Link to comment
Delen op andere websites

Precies, wat ik meestal doe, is zorgen dat er een motor klaar staat in een van de garages onder sunshine auto's. Dan 6 sterren krijgen, tank-bestuurder snipen, tank pakken en naar dezelfde garage rijden.

Dan uit de tank en op de motor springen en hiermee rijd je naar de pay'n spray aan de overkant van de kelder onder sunshine auto's, en weg zijn je sterretjes.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...