Jump to content

firefighter missies

Recommended Posts

Geplaatst:

wie wil de firefightermissies voor mij halen zodat ik geen schade meer krijg van vuur? ik kan hem echt niet halen. er staat een brandweerwagen in me garage

alvast bedankt

GTASAsf1.b

Geplaatst:

Ik doe hem wel even voor je. Mis nog een paar screens voor op WikiGTA (van het eindscherm), dus dat komt wel goed uit. Cheaten doe ik niet, dus geef me een half uurtje.....misschien iets langer, want je zit middenin de rellen van Los Santos...dan is het lastig vuurtjes blussen.

Zo, gehaald. Je hebt er iets van 13.700 dollar bij en de brandweermissies zijn klaar. Ik heb gesaved in de Golden Dragon (ik er naar toe gereden, jij weer terug rijden). Thanks Ruurd, maar het is al gebeurd (maar schaapjes helpen mag altijd...)

Geplaatst: (bewerkt)

Mag ik je een tip geven best schaap? Ik hoop dat je het leest voordat je het uitspeelt maar doe het hier. Zie kaartje. Start de missie in het rode, dan zul je daar de hele missie rondrijden (ongeveer) dat is toch lekker makkelijk :D !!

Ik weet dat het hier niet mag, maar schaapjes mag ik toch wel helpen?

Shit, ik zie ook dat ik te laat ben. Schaapjes gaan voor als Ruurd geweest is :D

@Iedereen, jullie mogen ook een algemene forum-savegame doen hoor. Het is vastgeplakt, je ziet het zo!!

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:
:schater: Een half uur van mijn leven verwoest. Nou ja, maakt niet uit hoor, ik heb nu mijn eindscreen voor op WikiGTA. En met goedvinden van de moderators sluit ik dit topic ook maar meteen :*D
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...