Jump to content

Naval Engagement

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb de drugs en het geld en heb het geven. maar als ik een nieuwe missi wil doen zegt die je heb je missie nog niet afheb.

ik heb al bij de walktoch gekeken ik heb alleen die mannen niet afgeknald

Geplaatst:

Als ik het goed heb moet je éérst de missies van Auntie Paulet halen, (dit zijn Bombs Away!, Dirty Lickin's en Juju Scramble), pas dan kan je de laatste missie van de Cubanen (Trojan Voodoo) doen.

Geplaatst:

Ik heb boms away gehaald net maar het lukt nog steeds niet.

ik heb die hem gewoon niet af.

ik had niet alle mannen neer genkald

Geplaatst:

Ja, dat is dan jammer, want die móét je halen voordat je verder kunt met de missies van de Cubanen. Je kunt wel met dat vliegtuigje oefenen door de RC Baron race op het dak van de parkeergarage bij de Mall in Washington te beginnen, en dan óf de race gewoon doen, of een beetje met het vliegtuigje rond gaan vliegen om het onder controle te krijgen. Een tip voor Bombs Away! kan ook nog zijn: Land eerst bij de gangsters en ga telkens over ze heen rijden, zo gaan ze niet op je schieten, en elke gangster is na zo'n 5 keer overheen gereden dood. Duurt wel lang, maar je hebt een grotere kans om het te halen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...